Becks69 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei, jeg har kjøpt en Audi A3 med navi plus. Der er det mulig å legge mp3 på minnekort (SD) for så å spille av på det integrerte stereoanlegget. Problemet er at det er en begrensning på 256mb... Jeg har derimot kun 2gb og oppover - og det er ingen nettbutikker som har 2 stk på lager. Noen som vet noe om denne typen minnekort - eller om det finst et bruktmarked for sånt? Evt om det er andre typer brikker som kan "lure" audi? Lenke til kommentar
ebola950 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 ser ut til at ps.no har noen micro SD, gar det ikke a bruke micro SD til vanlig SD adapter/overgang... Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 ser ut til at ps.no har noen micro SD, gar det ikke a bruke micro SD til vanlig SD adapter/overgang... Audi anbefaler ikke adapter da dette kan løsne inni sloten.... Hvor sansynlig det er vet jeg ikke Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 ser ut til at ps.no har noen micro SD, gar det ikke a bruke micro SD til vanlig SD adapter/overgang... Audi anbefaler ikke adapter da dette kan løsne inni sloten.... Hvor sansynlig det er vet jeg ikke Du kan fortsatt ta ut adapteren selv om micro-sd kortet er tatt ut, du kan til og med skifte micro-sd kort uten å ta ut adapteren. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Bytt bil... Bytt din hjerne på veien. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Amazon.co.uk: ? http://www.amazon.co.uk/SanDisk-Secure-Dig...5485&sr=8-3 Ellers er det en tråd her om dette so, regardless of what the manual says, slot 2 works... no, I'm going to see if slot 1 works no too, or if there's some strange reason only slot 2 accepts the 1 Gib card. Endret 29. desember 2007 av Ole-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå