hobol Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har tittet litt, og funnet frem noe, litt frem og tilbake. Men foreløpig er dette oppsettet: 1x Corsair VX550W 2x Crucial BallistiX PC2-8500 2 GB KIT (2x1024) 1x Intel Core 2 Duo E6850 1x Seagate Barracuda 7200.10 400 GB SATA 1x XFX GeForce 8800 GTS 320 MB Rimeligste totalsum 6259,- https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=13920 Som dere ser, så mangler det ett par detaljer som jeg trenger hjelp til, samt kanskje noen føler for å endre på det jeg allerede har satt opp. - Hovedkort, ingen poeng med støtte for flere skjermkort og bør være overklokkingsvennlig - CPU-kjøler (- Kabinett, skal ikke ha noe glorete eller med vindu, men gjerne gode ventilasjonsmuligheter.) - Raptor som systemdisk kommer senere - Tastatur og mus kommer i julegave - Lydkort brukes enten det gamle Live ZS jeg har, eller onboard - Logitech 5500 duger fortsatt som høyttalere - Skjermen min fungerer også fortsatt (hp f2304) - Har nok optiske drev - Noe jeg har glemt? (bortsett fra kabler samt pasta til cpu) Kabinett er ikke noe supermust, men det hadde vært kjekt å bruke noe annet enn det 10 år gamle jeg har brukt i 4 pc-generasjoner. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Foxconn MARS hovedkort og ThermalRight Ultra eXtreme eller ThermalRight IFX-14 Lenke til kommentar
hobol Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Foxconn MARS hovedkortog ThermalRight Ultra eXtreme eller ThermalRight IFX-14 Nei, Foxconn skal jeg nok aldri ha. Har det nå, og aldri mer, men kjølerne ser ok ut. OT: Jobber du for netshop, eller er det bare en tilfeldighet at Foxconn og Thermalright selges omtrent bare der? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Foxconn MARS hovedkortog ThermalRight Ultra eXtreme eller ThermalRight IFX-14 Nei, Foxconn skal jeg nok aldri ha. Har det nå, og aldri mer, men kjølerne ser ok ut. OT: Jobber du for netshop, eller er det bare en tilfeldighet at Foxconn og Thermalright selges omtrent bare der? Hehe, jobber ikke for Netshop nei. Ultra eXtreme 120 skal være den beste luftkjøleren av alle - men "nye" IFX skal være enda bedre. FoxConn har hatt noen dårlige kort ja, men MARS er et kjempekort! God mottakelse på diskusjon.no 590 FSB på XS. Ellers har man jo alltid Abit sine kort, har IP-35 serien skal være bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå