Ejrik Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Bilde jeg tok idag. På bussen av alle plasser. Ble temmelig fornøyd. Litt sharpen, B/W convert i PS. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Ingen som har noen formening om dette bilde? et av mine første portrettbilder jeg har blitt fornøyd med, men jeg hadde likt og høre hva andre mener.. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Kunne vært kult om det var del av en sånn skremme-flash-film hvor man ser et idyllisk landskapsbilde i 1 minutt, for så å få den der midt i fleisen. Endret 20. desember 2007 av Strupstad Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Trivelig kar Kult bilde, hadde sklidd rett inn på et platecover til en gruppe av det litt tyngre slaget, skulle bare ønske at fokuset var på øynene. Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Det var litt mørkt med litt lite kontraster, samt noen uheldige refleksjoner i øynene, men det kan jo ordnes med litt pp. Lek litt med det Endret 21. desember 2007 av sascha66 Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Kult, bra gjennomført fotografisk. Men han ser ikke oppriktig skummel ut. Neste gang må du få ham til å drepe kattunger mens du tar bilde av ham. Da får du han kanskje frem hans indre busemann. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 takk for ordentlig tilbakemelding:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå