daffyd Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Min samboer har "lurt" meg til å kvitte meg med mitt logitech z5500 (eller hva det nå heter) anlegg siden sub'en tar så stor plass... Jeg har til slutt gått med på at jeg ikke trenger surround o.l., og skal da kjøpe meg noe nytt som skal erstatte det gamle. Siden jeg nå har bygd meg opp ganske mye goodwill på stereo-fronten (har flere lignende saker bak meg), tenkte jeg å fleske til med noe mellom 5 og 10k, dersom det fins noe i den prisklassen som er verdt pengene og som ikke tar stor plass... Jeg har _MAKS_ plass til høyttalere med dim: 30x15x30, og det er MAKS (less is more...). Veldig fint om det er forsterker og cd/radio i ett også ... Da det kan være greit å høre på radio/cd av og til uten å være avhengig av å gjøre det via PC-en, selv om primær bruksområde kommer til å være ogg (jepp, har rippet alle cd'ene mine til ogg, kjører åpne formater for fulle mugger ) og dataspill (typisk Quake/Unreal/QWET/o.l.). (Samt til nød en og annen web-chat med familie) Jeg skal kjøpe meg nytt lydkort i samme slengen, har et jalla x-fi lydkort, men det er fortsatt ikke kommet noen ordentlige linux-drivere for det så det tenkte jeg å gi bort sammen med logitech-settet, så tips til gode lydkort med linux-drivere mottas også med takk. Har et audigy2 kort som duger inntil videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå