Gå til innhold

Tenkte å handle mobil hos Pixmania...

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen

Etter leting på kelkoo.no, har jeg funnet fram til at Pixmania.com er billigst på den modellen jeg er på jakt etter.

Jeg skal kjøpe meg en Samsung p520, og pixmania har den til 4400,- inkl mva.

Eneste ekstra skal være frakten på 110,- med posten.

Hvis disse tallene stemmer, er dette intet annet enn en sensasjon!

Men etter litt Googling, har jeg sett at en del folk føler seg lurt av pixmania, og at butikken i realiteten er boss.

Mye "liten skrift", ofte dyrere enn annonsert og sjeldent riktig eller Norsk software.

Det med språket er ikke så nøye, men prisen betyr jo litt!

Noen som har handlet telefon fra pixmania.com i den senere tid?

Ble det dyrere?

Gikk leveringen fint?

Kanskje noen til og med har handlet p520???

Takk for tilbakemeldinger!!

Trond

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du virkelig hadde lest litt rundt pixmania så hadde du sikkert fått med deg at de handler fra Frankrike. Det er altså ingen problemer rundt dette HELT TIL DU FÅR EN GARANTI-/REKLAMASJONSSAK. Det er da folk opplever problemer.

Om denne mulige problemstillingen er verdt de pengene du sparer får være opp til deg selv å vurdere.

Lenke til kommentar
Husk at toll kan tilkomme. Moms kommer tilkommer på alt over 200kr pluss forenklet tollgebyr. Det blir ofte veldig dyrt.

Prisene er med norsk moms. Dei prisene som står der er de du betaler.

Er du nå so sikker på det?

kjøpte kabinett til 500 med pixmania. Enda opp med å betale 860 kr. Så det som står på nettsidene deira tar eg med ei klype salt

Lenke til kommentar

Jeg bestilte et videokamera fra Pixmania i dag og det sparte nesten 2000,- kroner på i forhold til f.eks. Komplett - i forhold til en fotobutikk nesten 3000,- kroner. MVA og frakt er inkludert og det er ingen toll. Alt i alt veldig bra. Det er bare snakk om 5000,- kroner så det er ikke så farlig om det ryker om et par år (da kjøper jeg nytt uansett).

Endret av Uberbox
Lenke til kommentar

Var litt ukritisk sist lørdag og bestilte et kamera fra denne nettbutikken. Oppdaget ikke før etterpå at dette er en fransk butikk. Ble litt småsvett når jeg etterpå fant noen erfaringer i div. forum. Følgende skjedde: Bestillingen var ekspedert mandag formiddag. Jeg fulgte sendingen via pakkesporingen og det har gått helt knirkefritt. Pakken er hentet i dag på posten i Molde. Altså rask levering når man tenker på at dette kommer fra Frankrike. Det kom ingen tilleggskostnader utover det som kom fram under bestillingen, mao jeg betalte ingenting når jeg hentet pakke. MEN manualer og sånt er på fransk, medlevert SW er fransk og engelsk. Og jeg kan tenke meg at hvis det oppstår et problem/reklamasjon så blir det nok litt jobb å få det gjennom. Konklusjon: Positiv erfaring så langt. Kommer nok ikke til å handle der igjen med mindre det er mye penger å spare. Men dog, jeg fikk da det jeg hadde forventet.

Lenke til kommentar
Heisann alle sammen

Etter leting på kelkoo.no, har jeg funnet fram til at Pixmania.com er billigst på den modellen jeg er på jakt etter.

Jeg skal kjøpe meg en Samsung p520, og pixmania har den til 4400,- inkl mva.

Eneste ekstra skal være frakten på 110,- med posten.

Hvis disse tallene stemmer, er dette intet annet enn en sensasjon!

Men etter litt Googling, har jeg sett at en del folk føler seg lurt av pixmania, og at butikken i realiteten er boss.

Mye "liten skrift", ofte dyrere enn annonsert og sjeldent riktig eller Norsk software.

Det med språket er ikke så nøye, men prisen betyr jo litt!

Noen som har handlet telefon fra pixmania.com i den senere tid?

Ble det dyrere?

Gikk leveringen fint?

Kanskje noen til og med har handlet p520???

Takk for tilbakemeldinger!!

Trond

Jeg kjøpet kamera hos pixmania.. angret jo litt på det da ... for det første tok det flere uker før jeg fikk det, og for det andre så var brukerveiledningen på fransk :/ ... og da jeg ringte de og spurte etter norsk brukerhåndbok, eller i det minste på engelsk så ble kjerringa dritsur og sa at jeg burde være klar over at den var på fransk, og så smellte hun på røret :/ .. Møkkasjappe spør du meg. Men sikkert greit nok om en kjøper noe som ikke er så avansert ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...