megaray Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hei ! Jeg trenger hjelp da alle mine MP3 filer plutselig har blitt M3U... Dette skjedde helt plutselig, har også flere *.rar filer som innholder *.MP3 filer, men når jeg pakker de ut får de *.MU3 Jeg blir helt gal av dette og har mange spørsmål; Kan jeg bare rename de til *.MP3 ?? Kan jeg brenne de som de er og så høre på dem i stua på den vanlige dvd spilleren min ?? Hvorfor skjer dette ?? Håper noen virkelig kan hjelpe meg med dette - TAKK !! Vennlig hilsen Ray Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Høyre klikk på en fil å velg åpne i og velg det programmet du bruker til å spille av mp3 låtene med. Husk å huke av bruk dette programmet alltid. Lenke til kommentar
-Hansi- Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 for et problem, men funker det og spille dem av da? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 *.m3u filer er vel playlist filer. Altså en textfil med info om hvilke sanger som skal spilles og i hvilken rekkefølge. MusicMatch og WMP støtter dette. Hvis det som har skjedd er at alle filene har byttet navn til m3u og fortsatt er mp3 filer så kan du vel bare gi nytt filnavn til de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå