Beges Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Hei der! Jeg skal skrive en oppgave om buens virkemåte, historiske betydning, forskjellige versjoner av buer og hvordan de lages, anvendelsesmåter i samfunnet, og deres funksjon i både hverdag og krig. Og det helst innen jul Så lurte på om noen her visste om noen troverdige sider med info om buen og bueskytingens historie som jeg kunne sett litt på? Oppgaven skal forresten skrives til VG2 Teknologi og forskningslære På forhånd takk! Endret 19. desember 2007 av Beges Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Står litt om det på Wiki: Link Og om du googler får du frem mye;) link 2 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Står litt om det på Wiki:Link Og om du googler får du frem mye;) link 2 Trodde det var ganske selvsagt at jeg hadde søkt på Wikipedia, men Men takk, den andre linken hadde jeg ikke sett når jeg googla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå