megaray Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hei ! Jeg trenger hjelp da alle mine MP3 filer plutselig har blitt M3U... Dette skjedde helt plutselig, har også flere *.rar filer som innholder *.MP3 filer, men når jeg pakker de ut får de *.MU3 Jeg blir helt gal av dette og har mange spørsmål; Kan jeg bare rename de til *.MP3 ?? Kan jeg brenne de som de er og så høre på dem i stua på den vanlige dvd spilleren min ?? Hvorfor skjer dette ?? Håper noen virkelig kan hjelpe meg med dette - TAKK !! Vennlig hilsen Ray Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Det skader vel ikke å prøve å rename en av de til .mp3. Veldig rart.. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Sjekk om det bare er å rename dem - If so - bruk Lupas rename el. lignende for å rename alle på en gang Lykke til! Lenke til kommentar
megaray Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Dt ser ut som det er Windows Explorer som fucker opp, den gir alle mine MP3 filer navn som M3U, mens i andre programmer kommer filene opp som MP3. Skal prøve å brenne noen å se hva som skjer ! Takk for hjelpen ! Ray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå