Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

kupevarmer på 850W bra nok?

Anbefalte innlegg

Ser at de nå har tilbud på Defa sin kupevarmer på 850 watt til 300 kroner, så da lurer jeg på om dette vil være kraftig nok til å varme opp en Passat sedan.

Bor i Bergen, så er ikke de kaldeste vintrene. Jeg trenger bare en kupevarmer som er bra nok til å holde bilen til en grei temperatur på rundt 2 timers bruk, samt at jeg slipper å skrape is og snø fra bilen når jeg skal ut å kjøre.

En ting til jeg lurer på. Når jeg har timer på motorvarmeren, vil da kupevarmeren starte samtidig som motorvarmeren, eller må jeg lage til en egen timer for denne?

Endret av svortevik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men har jeg ikke alt noe slikt da når jeg har kontakt inne i bilen fra motorvarmeren?

850W, vil det være bra nok?

Jo, har du kontakt i kupeen er det nok i orden, men de fleste som har bare motorvarmer fra før har jo ikke det, eller så har de allerede montert kupevarmeren samtidig med forgreiningssettet -at noen monterer bare forgreiningssettet og ikke selve varmeren samtidig hører nok med til sjeldenhetene.. :)

850W burde holde, i mine øyne, i alle fall om det sjeldent blir kaldere enn -10 der du bor.

Lenke til kommentar

Jeg går nok for en varmer fra Defa. har alt styringsenhet til dette systemet med timer osv. I tillegg har jeg alt ferdig montert feste for Defa sine kupevarmere under hanskerommet.

Men er en ting jeg lurer litt på. Vurderer å gå for den nye serien som er mindre enn før, men vil disse passe i de samme festene som var på den gamle serien?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...