Gå til innhold

Netsend på skolens nettverk

iver89

Anbefalte innlegg

Hei, vi har også Choutte og det var i Fransk timen vi var på datarommet! Næmmen så tøft. I hvert fall, jeg fant et program som vistnok skal gjøre jobben, og tar bare 50 kb. Programmet har jeg lagt ut på internett under en link jeg husker: http://home.online.no/~sisseeg/imgpack.exe

Utfrag fra help.htm

How to use send.exe

Format:

send.exe /server /text of message

Where:

/server - target computer name

/text of message - text to send

Example: To send a message to computer name webmaster with text: "Hi! How are you?"

Command line reads: send.exe /webmaster /hi! how are you?

Ellers fant jeg et annen program som også kan brukes: http://home.online.no/~sisseeg/netsend.exe

Dette blir gøy (skal bare skrive ting folk ikke blir så veldig lett såret av, som f.eks This is a virus! Ha, ha, you can't turn of your computer anymore)![/code]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

på skolens mange pc'er (100+) så er det en gammel versjon av novell, som tillater sending av meldinger i nettverket, må bare fikse litt med poledit.exe (kan redigere hvilke rettigheter man skal få uten å være admin, må dog gjøre det hver gang man logger på) og så kan man se hvem som er på og sende i vei. En kompis har laptop tilkoblet det trådløse nettverket p skolen. Med en liten modd på et nuke progg, og vips, timer på når pc'ene på biblioteket detter sammen. Er så gøy med win98.....

Lenke til kommentar
på skolens mange pc'er (100+) så er det en gammel versjon av novell, som tillater sending av meldinger i nettverket, må bare fikse litt med poledit.exe (kan redigere hvilke rettigheter man skal få uten å være admin, må dog gjøre det hver gang man logger på) og så kan man se hvem som er på og sende i vei. En kompis har laptop tilkoblet det trådløse nettverket p skolen. Med en liten modd på et nuke progg, og vips, timer på når pc'ene på biblioteket detter sammen. Er så gøy med win98.....
takk for at du tipset meg litt her... :wink: har tilfeldigvis en laptop og jeg kjeder meg litt....
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...