Gunfreak Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg kjøpte dette spiller fordi jeg fikk det for under 200kr fra england. og angrer ikke i det hele tatt. utrolig mye å finne på der. kom nettopp fra en halvtime lang oppdagelses ferd inni en grotte om natta. det er også mange steder jeg vil utforske, som en kjempe dyp kløft, men trenger bedre utstyr først det er deilig å bare svømme rolig og stille rundt med avslappende muskk på. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er spelet stort? Dvs. i areal ein kan bevege seg på. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 ja, ganske stort, ikke enormt, men stort nok til at det vil ta en del timer å utforske. selv har jeg spillt i mange timer og har såvitt begynnt å utforske Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Um... Hva er Eternal Sonata? Har hørt tittelen før, men aldri giddet sette meg inn i det. Nå ble jeg ganske nysgjerrig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 vet ikke hva Eternal Sonata er for noe. jeh har nå spillt MASSE, ca. 7 timer og har kanskje bare utforsket en 1/6 del. skal ikke si alt man finner, siden det er halve morroa. men det er mange overaskelser i spillet Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Um... Hva er Eternal Sonata? Har hørt tittelen før, men aldri giddet sette meg inn i det. Nå ble jeg ganske nysgjerrig. Eternal Sonata er et rollespill til Xbox 360. Du er nå i Nintendo-delen av forumet - i en tråd som omhandler spillet Endless Ocean til Wii. Endret 20. desember 2007 av Gønn Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Heh, flau nå. Mente Endless Ocean. Bare blandet det med ES siden jeg har hørt veldig mye om det og har vurdert å prøve det. Men nok om det. Endless Ocean? Noen som har lyst til å forklare hva det er? Jeg vet denne diskusjonen er for folk som liker Endless Ocean, og selv om jeg ikke har hørt om det er jeg interessert i å prøve det siden alle sier det er så bra. Endret 20. desember 2007 av thecrow77 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 I endless Ocean gjør du egentlig som du vil, du er i en fiktiv tropisk øygruppe, der man kan finne på hva som helst, man kjører rundt med båten din og dykker og utforsker. du har grunne vann med tropiske fisk, lange runneler, eller dype kløfter med skummle dyr(ingen av dem er farlige) du kan dykke om dagen eller natta, du kan ta med turister på dykke turer, du kan ta bilder av dyr, klappe dem osv. er vel noen 100 forskjellige dyr, fra fisker, til pingviner til spermhvaler. mens man dykker hører man på vakker og avslappende musikk fra Hayley Westenra det er en main story inni spillet, man kommer til etter en del timer, og vet ikke hvor den leder. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hm... høres litt kjedelig ut, i grunnen. Men kos dere med dette. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Deilig rett og slett, men jeg er litt skeptisk til å kjøpe det ennå, får håpe prisen synker ned. For jeg synes ikke at spillet bør koste så mye får se ann om jeg får det for rundt 200kr etter en stund. Kanskje brukt på EBgames elns Men jeg må si at det er avslappende PS: Sette inn litt heavy metal på SDkortet og spillet blir helt messed up Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Akkurat pakket sammen min Wii og slikt til juleferien. Men spiller gjerne litt co-op i romjulen om jeg får tid. Herlig spill forresten! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 PS: Sette inn litt heavy metal på SDkortet og spillet blir helt messed up Tja, vi har jo Nightwish med "Ocean soul", Leave's Eyes med "Ocean's way", Led Zeppelin med "The ocean"... Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hmm saa dette spillet aa tenkte aa kjoepe det siden wii akkurat er anskaffet og som ihuga dykkefan. Men det ble ikke til siden jeg ikke har kommet gjennom halvparten av de nye spilla kjoept til PC-en. Kan du jakte i spillet? Dvs harpunere/fange diverse marine arter? Er det i det hele tatt noe action her eller er det kun oppdagelse? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) kun oppdagelse. det er vel et naturverner spill. jeg brukte 20 min i dypet for å finne en kjempe bleksprut spillet har forseten kanskje den beste grafikken på wii Endret 21. desember 2007 av Gunfreak Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 ble ferdig med main "quest" i går, tok ca. 10 timer med spilling du kan forsette å spille etter man er ferdig med det, da det er forsatt mye å gjøre. Lenke til kommentar
runela Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Fikk dette spillet i julegave, kjempe deilig og sitte og koble ut med dette spillet. Man blir faktisk utrolig avslappet av og spille det. Nydelig grafikk! Sjønner ikke hvorfor så mange synes det virker kjedelig! Er jo en deilig følelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå