kaffi Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei msn en min bruker 6-7minutt på å logge seg inn. LSASS.exe jobber som en helt å bruker rundt 70% av cpuen. å resten bruker msn så maskinen går tregt de minuttene. Noen anelse? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 http://www.neuber.com/taskmanager/process/lsass.exe.html Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 lsass filen ligger på system 32 så det er vel orginalen som gjør det men hvorfor. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Siden dette er et programvare/Windows-problem, så flytter jeg tråden til Windows-forumet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Bump sliter fortsatt med problemet. Å i følge alt jeg finner så er det ikke virus på LSASS Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 LSASS er prossesen som behandler passord på maskinen, så det er nok ikke noe virus. Sliter forøvrig med samme problemet selv Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Vel det har faktisk økt gangske mye 15 min. Kan da ikke være meningen?! Modern bruker xp å der går det på 30 sek og brodern på vista 30 sek Endret 4. januar 2008 av kaffi Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg bruker XP home edition, har hatt problemet helt siden v8.0 ble sluppet. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Får håpe det dukker opp en vetig oppdatering snart. Plager meg veldig at alt går i sirup når msn skal logge inn. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Så her er absolutt ingen mulighet til å logge på msn uten å bruke.. vel nå har den stått i 30min!!!! ? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det virker som at problemet ikke er med MSN men heller at du har noe annet som enten bruker båndbredde eller maskinkraft. Hvis ikke antivirus/-spyware/-malware fungerer så er det å installere windows på nytt en løsning som virker veldig ofte. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Den Lsass tingen som er passord systemet til windows bruker alt av ledig kapasitet på cpuen Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) A lot of people have been experiencing problems with slow typing on the MSN Messenger sign-in screen as well as increased CPU usage atributed to msnmsgr.exe For some reason Acer Aspire notebook users seem to be particularly affected by this but it's by no means limited to them - it's an equal opportunity problem causer laugh.gif Most often this is described as seeing the message service unavailable & experiencing slow keyboard response when typing. If you are running Windows XP try the following steps; Go to a DOS prompt and type in the following OR go to Start -> Run and then copy and paste each line below hitting <enter> after each one. regsvr32 Dssenh.dll /s regsvr32 Gpkcsp.dll /s regsvr32 Slbcsp.dll /s regsvr32 Sccbase.dll /s regsvr32 Softpub.dll /s regsvr32 Wintrust.dll /s regsvr32 Initpki.dll /s regsvr32 Rsaenh.dll /s regsvr32 Mssip32.dll /s regsvr32 Cryptdlg.dll /s regsvr32 Msxml3.dll /s What these statements do is re-register the cryptographic files for Windows XP. Usually blown encryption is an effect caused by a virus or SpyWare infection. Endret 5. januar 2008 av BagBiter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå