larschroe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg skal bytte registerreim, og jeg må ha av en reimskive som sitter utenpå registerreimhjulet. Den er festet med en bolt i senteret, og den ser ut til å være umulig å få ut. Jeg har prøvd det meste av kjente metoder nå, men den rører seg ikke så mye som en millimeter. Hva gjør man da? Lenke til kommentar
bamsemoms Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg skal bytte registerreim, og jeg må ha av en reimskive som sitter utenpå registerreimhjulet. Den er festet med en bolt i senteret, og den ser ut til å være umulig å få ut. Jeg har prøvd det meste av kjente metoder nå, men den rører seg ikke så mye som en millimeter. Hva gjør man da? du må si vilken bil det gjeller... Lenke til kommentar
eab Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Holdd fast/lås av reimhjulet og skru rett vei er kjente triks. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Et bilde sier mer enn tusen ord. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Sett bilen i 1 gir, få en til å holde bremsen hardt inne. Skru riktig vei er også viktig. Disse pleier som du har merket å sitte hardt. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Sikker på at det ikke er links-gjenger? Altså, man må skru den veien som egentlig er å skru fast. Skjønner? Lenke til kommentar
eab Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det kommer vel an på hvilken vei reimhjulet snurrer Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg har fått det løs nå. Det var bare å bruke en stor nok muttertrekker. Det var forøvrig vanlige gjenger selv om rotasjonsretningen skulle tilsi det motsatte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå