DanielL Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Når jeg prøver å spille av videofiler i XP (Valgfritt program) får jeg alltid et lag av gråhet foran filmen. Dette er veldig irriterende og gjør det vanskelig å se på noe. Jeg har prøvd å installere og avinstallere alle former for kodeker pluss drivere til grafikk-kortet men ingenting hjelper. Noen som aner hva som har skjedd og hvordan jeg fjerner det? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Skjedde meg meg i vista, bare at da skjedde det over alt. Skjønner at det er litt irriterende.. Men siden du har prøvd å avinnstallert alle kodeker, så vet jeg ikke hva mer du kan gjøre.. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Høres ut som om kontrasten er skrudd ned. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Og hvordan fikser jeg det hvis det er problemet? Som sagt skjer dette bare under avspilling av videofiler. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Installer .NET framework 3.5, og bruk media player classic. Så setter du videorenderen til EVR (Enhanced Video Render) og ser om det hjelper Alternativt oppdater directx til nyeste versjon... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har du et NVidia-basert skjermkort kan man stille kontrast og farger etc. for video i NVidia kontrollpanelet. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Fikset litt på brightness og det virker som det løste saken. Kunne vært en del verre :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå