DementedAlbino Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Filmer, spill, klær...Alt...Hvor er det bra og billig.... Oppgi hva du handler der og hvorfor sammen med link til shappen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 A&BSound.com. Billig, har hørt mye bra om de og bra kundeservice Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 www.amazon.com www.express.com www.hifi.com Lenke til kommentar
qdos Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 www.play.com Alle priser er inkludert porto til Norge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 www.play.com Alle priser er inkludert porto til Norge! Ja men det har vist begynt å selge sone1 filmer fra Kanada som ikke alltid er den samme som Sone1 US release. Lyden er ofte dårligere,mindre språk(fransk er med da) og coveret er ikke alltid den samme som sone1 US release. Står både på fransk og engelsk på de #¤!"#%"#%&¤ kanadiske coverne amazon.com er den beste siden til å handle på nettet. DVD filmer er best fra express.com eller som de heter nå dvd.com Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 www.dvdsoon.com for DVD filmer. Slipper toll fordi de sender alle filmene som "gift" med total verdi på ca. 80 norske kroner. Deilig å lure tollvesenet litt Bra priser, billig porto, rask forsendelse. Har filmene ca. en uke etter bestilling om de har den på lager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 www.dvdsoon.com for DVD filmer. Slipper toll fordi de sender alle filmene som "gift" med total verdi på ca. 80 norske kroner. Deilig å lure tollvesenet litt Bra priser, billig porto, rask forsendelse. Har filmene ca. en uke etter bestilling om de har den på lager. Ja det er bra, det men derfra er jo filmene bara kanadiske. Det er noe dritt. Skal jeg ha sone 1 så skal jeg "#¤%#¤& ha sone1 US versjon Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 www.dvdsoon.com for DVD filmer. Slipper toll fordi de sender alle filmene som "gift" med total verdi på ca. 80 norske kroner. Deilig å lure tollvesenet litt Bra priser, billig porto, rask forsendelse. Har filmene ca. en uke etter bestilling om de har den på lager. Ja det er bra, det men derfra er jo filmene bara kanadiske. Det er noe dritt. Skal jeg ha sone 1 så skal jeg "#¤%#¤& ha sone1 US versjon Hvorfor det? Jeg synes ikke cover med noe fransk tekst er irriterende. Mange cover har trykk på begge sider... en side med amerikansk cover og en med fransk så du kan velge selv også. Fullverdig Surround lyd med engelsk tale (må ikke ha fransk dubbing bare fordi du kjøper fra Canada). Men... man velger selv. Litt billigere (og man slipper toll), litt raskere forsendelse enn fra amerikanske nettsteder (og billigere) men man kan risikere å få noe fransk tekst i tillegg til den engelske teksten på coveret. Kvaliteten er nok like bra som de amerikanske versjonene. Det er jo samme sone (sone 1). Så Star Wars II i går, og kvaliteten på bilde og lyd var upåklagelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg har begge versjoner av LOTR på DVD(kanada og US). Lyden i US er mye bedre enn den kanadiske. Men det som er verst er når innholdet er noe annerledes enn US release. Det er ekstra materiale og sånne ting som ikke er med eller det er noe annet. Derfor synes jeg ikke de skulle ha navnet sone1 på filmer som ikke er de samme som US versjonen. PS: Ofte er coveret annerledes også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå