Niks Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg bare lurer på en ting. Hvis du kjøper en PS3 i USA, må du kjøpe en transformator? og hvordan transformator må du kjøpe? og finnes det andre alternativer? Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Så vidt jeg vet kan du bruke samme strømkabel som var med i PS2 (rett meg om galt), eller bare kjøpe en slik ledning (kan ikke navnet på den dessverre ) EDIT: La til bilde Endret 19. desember 2007 av ompopo Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Bruker ein heilt vanleg standard pc strømkabel. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Dere mener jeg bare kan bytte ut den am. ledningen som følger med, mot den ledningen som den norske PS3'en bruker? (fint hvis noen gir meg et navn). Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Du kan kjøpe en norsk PS3 kabel eller så kan du kutte av stikkkontakten og skru på en ny en, noe jeg gjorde. Eller så kan du skaffe deg en strømomformer. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 bare og bruke en helt vanlig strøm kabel samme som på en pc .. bruker dette selv ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå