Nordmoen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Da var det på tide med en ny router, i lengere tid har jeg ikke fått brukt media server på pc-ene min fordi den ikke kommer forbi routeren min. Akkurat nå bruker jeg Netgear WGT 624 v3. Det skal være en veldig godt router fordi den har innebygget brannmur, men den blokkerer også alt. Ps3 står i DMZ, men media server fungerer ikke ei heller Remote Play. Når pc-en står som media server kommer ikke noe opp, og i Remote Play får jeg bare "Connection timed out". Derfor er det på tide med en ny router, prisen er litt viktig, derfor setter jeg en grense på 800 kr. Det hadde også vært supert om Elkjip hadde hatt routeren. Utover dette er ikke noe annet veldig viktig, trenger ikke å være med n standar siden Ps3 ikke har det. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 meget fornøyd med denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=314078, funker med 360, PS3 og vanlige PC-er O_o Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 De linksys routerne har jeg alltid synes er stygge som bare faen! Men det har vel lite å si. Selv føler jeg også får en ny router, har en Siemens Gigaset, ikke noe særlig bra saker det ass. Gå heller for gode kjente merker som linksys, D-link o.l. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg bruker D-link DIR 655. Ingen problemer. Dog er den ikke vennelig med PC-en:P Lenke til kommentar
arokh Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er inge routere som er "ps3 vennlig". Router er router Har selv Airport Extreme og er veldig fornøyd. Ser lekker ut ved PS3'en også Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg bruker D-link DIR 655. Ingen problemer. Dog er den ikke vennelig med PC-en:P Hva mener du med det? Vurderer å gå til innkjøp av en sånn. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hadde en diger stygg SMC router med 8 porter som jeg byttet ut med en Airport Extreme for en stund siden. Hadde ingen problemer med SMC og den nye fungerer også 100% med PS3 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Bruker et D-link aksesspunkt jeg og har bare vært å sette passord og kjøre på.. Forskjellen på router og AP må du ikke spørre meg om, men ble annbefalt AP og har nesten aldri vært trøbbel med dette til all slags bruk. Endret 20. desember 2007 av archongamer Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg bruker D-link DIR 655. Ingen problemer. Dog er den ikke vennelig med PC-en:P Hva mener du med det? Vurderer å gå til innkjøp av en sånn. Jeg bruker en D-link 650 og har en D-link USB adapter. Dette fungerer helt fint både for PS3 og PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå