Gå til innhold

MSI 8800 GTS 512 OC - Fryser opp i 3D

Somatic_M

Anbefalte innlegg

Prøvde trådstarter å klokke ned kortet til f.eks referansehastigheter som noen sa her?

Kan dette være en liknende trend som 7900 serien? På 7800 serien hørte jeg omtrent aldri om problemer, mens 7900 serien var plaget av for dårlig spenningsregulator til minne, som ofte tok kveld etter kort tid...

Har nesten ikke hørt om problemer med G80 (GTS 320/640, GTX og Ultra), mens G92 begynner man å høre allerede at det er folk som plages litt med defekte kort...

Endret av OcMax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg slet med nøyaktig samme problem. Maskina fungerte utmerket til det meste utenom spill og 3dmark. Da var det frys og restart enten etter få minutter eller med en gang. Jeg testa meg grønn (kjøling, xp/vista, psu, minne, drivere, bios, underclock, etc) men kom frem til at det måtte være defekt kort, da maskinen fungerer fint med andre skjermkort, og broderens maskin ikke fungerte med mitt kort. Har hørt at andre har problem med de nye nvidia kortene, men de fleste fungerer jo selvfølgelig. Jeg hadde for øvrig et 8800GT kort, og venter på nytt. I mellomtiden må jeg klare meg med broders x850xt :p

Endret av Nessa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...