Assar Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har fått meg en nokia n95 8gb, men har problemer med å skifte produkt kode, er det noen som har noen gode råd til meg. Har prøvd ett par ganger nå, men den hopper bare tilbake til den gamle koden. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 husket og huke av for skriv i nss? Lenke til kommentar
Assar Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 husket og huke av for skriv i nss? jepp, Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Restartet pc og telefon? Lenke til kommentar
Assar Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Restartet pc og telefon? ja har restartet begge deler men får bare opp i gjenn den gamle koden Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 hum da vet jeg ikke testet med min nå og fikk byttet produktkode med en gang Lenke til kommentar
Assar Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 hum da vet jeg ikke testet med min nå og fikk byttet produktkode med en gang Ser jo rett ut når eg holder på, det står at den har skrevet til telefonen. men visst eg går inn og leser på den etterpå så er det den gamle koden som ligger der Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 prøvd og bare bytte produktkoden og kjøre oppdatering for å se om den er forandret? Lenke til kommentar
Assar Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 prøvd og bare bytte produktkoden og kjøre oppdatering for å se om den er forandret? ja, men får beskjed om at eg har den siste. er det noe eg glømmer når eg slifter kode?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå