Jo Are Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei tenkte det kunne være artig med en tråd hvor vi poster våre julepyntete hjem for og komme i julestemning. Her er noen bilder fra romme mitt: Vinduet Hylla Cola bilen Elsker dette bildet Bordet Ønsker alle en god jul Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har et par lys her og der, men vi blir nok ikke å pynte før vi setter opp treet, og det er 1-2 dager til. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hvor fikk du den cola bilen? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hvor fikk du den cola bilen? I butikken, sikkert. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hvor fikk du den cola bilen? I butikken, sikkert. Tenkte vel kanskje litt mer spesifikt da... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Hvor fikk du den cola bilen? Fikk den av mamma i julegave i 2003. Hun hadde kjøpt den på en Esso stasjon her i Sandnessjøen men den er nedlagt nå, ble erstattet av Statoil 3 år senere da. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Uff. pynte til jul er noe jeg aldri kommer til å gjøre Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) har tatt ned lillejuletreet mitt. mulig jeg gjør noe senere, kanskje en nisse eller to? edit: leif.. mamma har også tatt fram hele huset's nisser, og plassert dem i stua, trordet var rundt 70 nisser. edit: bilde kommer. Endret 20. desember 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Når vi får opp treet på freddan så skal jeg poste bilde Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 har tatt ned lillejuletreet mitt.mulig jeg gjør noe senere, kanskje en nisse eller to? edit: leif.. mamma har også tatt fram hele huset's nisser, og plassert dem i stua, trordet var rundt 70 nisser. edit: bilde kommer. 70 nisser . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå