Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen klikker når jeg ser på bilder

Anbefalte innlegg

Når jeg åpner Mine Bilder går det fint. Så åpner jeg den mappen som bildene jeg skal se på ligger i, og det går fortsatt fint. Men når jeg har bladd litt bortover, så fryser det plutselig. Mine Bilder fryser helt, og resten av PC-en lagger forferdelig mye. Det gjenntok seg to ganger, og begge gangene stoppet det ved samme bilder. Etterpå skulle jeg laste noen bilder opp på Bildr.no, og browseren klikket når jeg bladde forbi de samme bildene.

Er det noen som vet hva dette kommer av? Kan noen av bildene være virusinfiserte? De fleste i den mappen er lastet ned fra nettet (nei, ikke pr0n :p).

-Arne

EDIT:

etter et tredje forsøk, stopper jeg samme sted. Mine Bilder blir Not Responding, og jeg må restarte PC. Det tar 5 - 10 minutter å restarte, der mesteparten av tiden går til "Saving your personal settings" når windows slår seg av og svart skjerm før windowslogoen kommer opp.

Endret av Karlson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, dette høres sikkert underlig ut, men hadde samme problem tidligere. Har du Msn installert og windows messenger?

Når begge var installert hos meg fikk jeg det problemet, avinstallerte windows messenger og alt virker normalt. Har prøvd dette med suksess hos andre og. Høres sikker rart ut, men prøv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...