Gå til innhold

Teaser: Duke Nukem Forever

Anbefalte innlegg

Jeg ler meg skakk, dette er en hype som får selv iPhone hypen til å blekne. Jeg klarer liksom ikke å bli gira opp av å se en kort CG film, som ikke sier noen ting om hvordan produktet til slutt blir.

Hvilken CG-film? Alt er ingame. Det er en kraftig modifisert Unreal 1/Unreal 2 motor med en ny render og mange andre nye teknologier. Teaseren ble filmet ved hjelp av FRAPS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ler meg skakk, dette er en hype som får selv iPhone hypen til å blekne. Jeg klarer liksom ikke å bli gira opp av å se en kort CG film, som ikke sier noen ting om hvordan produktet til slutt blir.

Hvilken CG-film? Alt er ingame. Det er en kraftig modifisert Unreal 1/Unreal 2 motor med en ny render og mange andre nye teknologier. Teaseren ble filmet ved hjelp av FRAPS.

Kilde?

Lenke til kommentar
Mitt håp døde når Duke forever ikke kom ut med half life engine, som den en gang skulle :cry:

DNF har aldri vært planlagt å kjøre på hal-life sin grafikkmotor(som er basert på quake-grafikkmotoren).

Men de har byttet grafikkmotor ofte, og fysikkmotor har de også byttet. Så mye kan skje som gir flere år med utviklingsarbeide.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Ikke for å drepe julestemningen til noen, men dette er vel ikke første gang 3D realms sa de skulle gi ut DN forever.

Det har slått feil før...

Det er sant, men jeg er hvert fall glade de fortsatt viser at de lever. Man har jo ikke hørt noe om spillet på mange mange år, og plutselig så dukker det opp en teaser.

Lenke til kommentar
Kilde?

3d Realms sitt forum, og det var George Broussard som postet infoen om filmen.

Stemmer det. Og det var vel også nevnt en plass at det skulle komme en skikkelig trailer ut på nyåret en gang.

hvis det kommer en sikklig trailer før E3 så kan det bety lanserings dato på E3..

men den sikklige traileren kommer sikkert på E3..

Og folkens.. det har vert mye snakk om Duke i de siste 2 årene.. mange bilder har blitt gitt ut

(først konsept bilde av pigcop derreter noen andre bilder)

det har ikke vert 100% død på den fronten

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...