TCi Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg ler meg skakk, dette er en hype som får selv iPhone hypen til å blekne. Jeg klarer liksom ikke å bli gira opp av å se en kort CG film, som ikke sier noen ting om hvordan produktet til slutt blir. Hvilken CG-film? Alt er ingame. Det er en kraftig modifisert Unreal 1/Unreal 2 motor med en ny render og mange andre nye teknologier. Teaseren ble filmet ved hjelp av FRAPS. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg ler meg skakk, dette er en hype som får selv iPhone hypen til å blekne. Jeg klarer liksom ikke å bli gira opp av å se en kort CG film, som ikke sier noen ting om hvordan produktet til slutt blir. Hvilken CG-film? Alt er ingame. Det er en kraftig modifisert Unreal 1/Unreal 2 motor med en ny render og mange andre nye teknologier. Teaseren ble filmet ved hjelp av FRAPS. Kilde? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Duke Nukem er actionheltenes konge! Dagen eg holder det spelet i handa skal eg kysse korset og takke gud for gaven han har gitt meg! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Kilde? 3d Realms sitt forum, og det var George Broussard som postet infoen om filmen. Endret 20. desember 2007 av TCi Lenke til kommentar
Paddo Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 *glede seg* som eg foresten har gjordt i ca 10 år nå bare det er verdt ventetiden. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 gleder meg sykt. håper det kommer på steam Lenke til kommentar
Grillspade Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ikke for å drepe julestemningen til noen, men dette er vel ikke første gang 3D realms sa de skulle gi ut DN forever. Det har slått feil før... Mitt håp døde når Duke forever ikke kom ut med half life engine, som den en gang skulle Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Mitt håp døde når Duke forever ikke kom ut med half life engine, som den en gang skulle DNF har aldri vært planlagt å kjøre på hal-life sin grafikkmotor(som er basert på quake-grafikkmotoren). Men de har byttet grafikkmotor ofte, og fysikkmotor har de også byttet. Så mye kan skje som gir flere år med utviklingsarbeide. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ikke for å drepe julestemningen til noen, men dette er vel ikke første gang 3D realms sa de skulle gi ut DN forever. Det har slått feil før... Det er sant, men jeg er hvert fall glade de fortsatt viser at de lever. Man har jo ikke hørt noe om spillet på mange mange år, og plutselig så dukker det opp en teaser. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Kilde? 3d Realms sitt forum, og det var George Broussard som postet infoen om filmen. Stemmer det. Og det var vel også nevnt en plass at det skulle komme en skikkelig trailer ut på nyåret en gang. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 jeg syns teaseren var tøff, mens stemmen hans var bare teit. hørtes ut som en 17-åring som prøvde å høres macho ut Pøh.. stemmen er gode gamle Jon St. John som også hadde stemmen i Duke Nukem 3D Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Kilde? 3d Realms sitt forum, og det var George Broussard som postet infoen om filmen. Stemmer det. Og det var vel også nevnt en plass at det skulle komme en skikkelig trailer ut på nyåret en gang. hvis det kommer en sikklig trailer før E3 så kan det bety lanserings dato på E3.. men den sikklige traileren kommer sikkert på E3.. Og folkens.. det har vert mye snakk om Duke i de siste 2 årene.. mange bilder har blitt gitt ut (først konsept bilde av pigcop derreter noen andre bilder) det har ikke vert 100% død på den fronten Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Håper dette spillet feiler no så miserabelt, hadde vært artig med tanke på at det har vært i utvikling i et tiår. Og teaseren virket meeeeeeeeget uinteressant. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det var da en elendig grunn til å håpe at det feiler Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Gleder meg helt sykt til dette spillet. Uansett om det flopper totalt skal det kjøpes og elskes. Duke er actionheltenes konge, og det er ikke uten grunn han ligner på Bruce Willis i den nye versjonen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvilke format kommer dette på? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Playstation 5 og xbox 720. Haha i made a funny.... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Men da kommer det på konsoller assa(?) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kommer nok på PC, 360 og PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg