Gronz Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nå fryser helvete over! :o Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Vil gjerne benytte anledningen til å gratulere 3D Realms med den mest harry spillteaseren gjennom tidene. You say that like it's a bad thing Nei, for all del. Det er den eneste måten å promotere dette spillet på. Hadde de laget en Gears of War-esque trailer så hadde det blitt som å promotere Motörhead med smilende småbarn og englemusikk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nei, nei, nei. Tror det ikke før spillet ligger i hånda mi. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Spillet skal kjøpes uansett av ren respekt for Duke Nukem 3D Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Aha, så Duker'n har løfta vekter i de siste 10 årene! Jaja, på tide å "Kick some ass and chew some bubble gum" igjen Lenke til kommentar
CaGe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Salte satan. Dette skal kjøpes ja. Duke is King. Har ventet i 10 år. Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 og for de som ikke tok referansen "I'm looking for some alien toilet to park my bricks... who's first?" siktes det til den fantastiske one-lineren "I'll rip of your head and shit down your neck" fra 1'eren Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Wow, ein mann som løfter vekter i nokre sekund og so kjem med ein tøff kommentar. Dette beviser at dei snart er ferdige, og at dette kjem til å bli det perfekte spelet. 10 år med utvikling har sanneleg gitt resultat. De får berre unnskulde om eg verkar lite entusiastisk, men dette spelet er sjølve definisjonen på "vaporware". Eg trur ikkje det finst før eg faktisk sit og spelar det. Kanskje ikkje då ein gong. Kay Endret 19. desember 2007 av KayAU Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 haha, KayAU har rett i det... teseren fra rundt 99 var jo mye mer omfattende, og viste mer gameplay osv, så det skal mer til for å overbevise meg om at det faktisk kommer. men traileren var uansett utrolig fet! neste gang jeg er på trening skal jeg også dempe lyset og røyke sigar Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 med tanke på hvor mye gameplay de viste i e3 2001 traileren, og nå viser at de også har startet å lage cutscenes kan det jo bare ta et par år til før det er ute Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 ok, sikkert mange som ikke har fått med seg dette, men den traileren dere så fra E3 2001 ble tatt ned fra nettet fordi de gikk fra alt det og mest sansynlig starta på noe helt nytt. Dessuten så er ikke dette no trailer, men en teaser! Så jeg tviler sterkt med at det har vært 10år med utvikling med den versjonen de holder på med nå! Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Oi oi oi!!!!! Detta blir moro, det er helt sikkert! Dette er det mest garanterte spillkjøpet ever, for min del! Im all out of gum! Endret 19. desember 2007 av langtongting Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Skjønner ikke hva alle er så hypet for.. Jeg ser også frem til noe nytt med Duke, men 10 år for å klare dette, er mildt sagt lite imponerende. Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 dette var én latterlig teaser. Ble nærmest flau på vegne av Duke's oppførsel, han var mye tøffere før. Eneste jeg likte var å høre det røffe, maskuline stemmeleiet hans igjen. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 jeg syns teaseren var tøff, mens stemmen hans var bare teit. hørtes ut som en 17-åring som prøvde å høres macho ut Lenke til kommentar
ouCHastilaer Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Duke Nukem _er_ barndommen min. Dette må bli rått! Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jævlig bra forbilde. Akkurat som om røyk og øl vil bygge muskler... :!: Men herregud da folkens, 3d Realms har da ikke jobbet med dette i 10 år. Det er jo helt tydelig at de har forlatt sitt tidligere prosjekt og starta ett nytt. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ja, hvor mange ganger har de byttet grafikkmotor nå? Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Time will show.Er nok redd det er enda en stund før Duke dukker opp,forhåpenligvis innen de neste 10 åra.Flott det er samme stemmen da! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Av en eller annen grunn vet du at du begynner å bli gammel den dagen Duke Nukem Forever ligger i coveret foran deg.. Skal uansett bli gøy med et nytt spill, men jeg håper de kjører samme stil som tidligere, letkldde damer inkludert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg