Gå til innhold

Kritikk til elprice.no


Anbefalte innlegg

Først vil jeg fremheve det som er bra hos dere.

 

- Butikkpersonalet deres er hyggelig og meget servicinstilte, de gjør en god jobb!

 

Hva er jeg ikke fornøyd med?

 

- Jeg forsøkte å få bestilt en telefon hos dere i dag, men den var ikke mulig å sette som "hent i butikken" uten at jeg fikk noe mer informasjon om hvorfor.

 

- Telefonen står på lager hos dere.

 

- Jeg forsøkte å sende mail til kundeservice hos dere med saken, samt at jeg forsøkte å ringe butikkene deres. Jeg satt i 30-40min i telefonen totalt uten å få pratet med noen, selv om jeg forsøkte å ringe hovedkontoret deres i tillegg.

 

- Mailen til kundeservice har jeg ikke fått svar på i dag.

 

- Siden varen stod som tilgjengelig dro jeg ut med bil og kjørte totalt 7 mil i dag. Jeg var i 2 butikker hvorav ingen hadde den inne. Dette har tatt meg en god del timer i dag.

 

 

Så Elprice... få opp butikkvarebeholdning på sidene deres, flere andre som opererer på samme måte som dere har det, og informer under bestillingen om hvorfor man ikke får lagt inn varen som "hentes i butikk" som dere opplyser om kan gjøres.

 

 

PS!

Lexmark selgerne som står i butikkene deres fortjener også en kommentar. Han på Strømmen i dag er helt klart best og en meget hyggelig person og tar et nei for et nei men markedsfører alikevel produktet på en utmerket måte. Det kan jeg dessverre ikke si om de på lørenskog akkurat i dag.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først vil jeg fremheve det som er bra hos dere.

 

- Butikkpersonalet deres er hyggelig og meget servicinstilte, de gjør en god jobb!

 

Hva er jeg ikke fornøyd med?

 

- Jeg forsøkte å få bestilt en telefon hos dere i dag, men den var ikke mulig å sette som "hent i butikken" uten at jeg fikk noe mer informasjon om hvorfor.

 

- Telefonen står på lager hos dere.

 

- Jeg forsøkte å sende mail til kundeservice hos dere med saken, samt at jeg forsøkte å ringe butikkene deres. Jeg satt i 30-40min i telefonen totalt uten å få pratet med noen, selv om jeg forsøkte å ringe hovedkontoret deres i tillegg.

 

- Mailen til kundeservice har jeg ikke fått svar på i dag.

 

- Siden varen stod som tilgjengelig dro jeg ut med bil og kjørte totalt 7 mil i dag. Jeg var i 2 butikker hvorav ingen hadde den inne. Dette har tatt meg en god del timer i dag.

 

 

Så Elprice... få opp butikkvarebeholdning på sidene deres, flere andre som opererer på samme måte som dere har det, og informer under bestillingen om hvorfor man ikke får lagt inn varen som "hentes i butikk" som dere opplyser om kan gjøres.

 

 

PS!

Lexmark selgerne som står i butikkene deres fortjener også en kommentar. Han på Strømmen i dag er helt klart best og en meget hyggelig person og tar et nei for et nei men markedsfører alikevel produktet på en utmerket måte. Det kan jeg dessverre ikke si om de på lørenskog akkurat i dag.

 

Hei!

 

Vi takker for både ris og ros vi!

 

Når det gjelder lagerstatus for MOBIL (kun mobil) og funksjonen "hent i butikk" ikke sikkelig fungerende. Dette fordi "hent i butikk" løsningen er helt ny, og mobiler med mange varianter og abonnement kompliserer løsningen. Dette funker utmerket på andre varer, men dessverre ikke for mobiltelefoner. Vi jobber med å utvikle dette fremover og har en løsning på dette ganske snart. Dette har meget høy prioritet hos oss.

 

Når det gjelder kundeservice og den lange responstiden er dette meget beklagelig, men det er også nesten umulig å bemanne opp tilstrekkelig i disse få dagene før jul. Så vidt meg bekjent gjelder dette hele bransjen, men alikevel er dette ikke en hvilepute for oss.

 

Kritikken og rosen er notert og vi takker for inspillet.

 

MVH

www.elprice.no

Lenke til kommentar

Ringe til butikkene du skal i og spørre om de har telefonen du vil ha kan kanskje være en ide da. Jeg gjør alltid det når jeg kjøper noe hos elprice og har som oftest aldri noe problem. Du må bare be de om å sjekke hvis de sier at de ikke har en tlf inne hos seg, det har skjedd meg flere ganger at de sier at den er på vei inn og så har de den liggende på bakrommet.

Lenke til kommentar

Var i samme situasjon i dag. Jeg vurderer Nokia E51, men den var ikke i butikken (Stavanger) i går, så jeg tenkte å se om den var på nettet. Ettersom jeg ikke fant lagerstatus (stusset også på at hent i butikk-valget manglet), ringte jeg, men gikk fort lei og tenkte jeg skulle stole på det maskindamen sa om at mail ble prioritert. Fikk svar med lagerstatus og leveringstid 3 ulike plasser, på noen få timer (?). Bra!

Lenke til kommentar

Bra :) Jeg fikk ikke svar før utpå kvelden. Men det gjør ingenting, men jeg la også merke til at "mail vil bli prioritert".

 

Men som sagt jeg fikk god service selv om ikke alle ledd fungerte som det skulle og førte meg ut på noen bomturer.

 

Ringte forøvrig til en annen Elprice butikk dagen etter og da fikk jeg svar etter bare 5-6 minutter hvorpå han kunne fortelle meg at eneste telefon var i Moss i en butikk der ellers så var alle på vestlandet. You bastards :p hehe.

 

Men god service og god oversikt der.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

:) Har ikke handlet så mye hos Elprice, men har fått helt grei service (måtte bytte et kamera som var dødt da jeg fikk det, måtte dessverre litt diskusjon til, men det ordnet seg hvertfall).

 

Før jeg visste at det fantes butikker og at de var "seriøse" hadde jeg derimot et veldig dårlig inntrykk, mye på grunn av fargene (!) på websiden, og et utenlandsklingene navn. Får på en måte inntrykk av at dette er en øst-europeisk kjede som har bestemt seg for å selge til Norge over postordre...

 

De har mange gode priser, de burde komme seg inn på prisguiden.no snarest mulig!

Lenke til kommentar

Synes det er imponerende hvorvidt Elprice skjønner hvor stor betydning at en person poster ris om de. Jeg synes det er bra at iværtfall noen nettbutikker følger med her på forumet ang. ting som kanskje burde endres på. Dere kan jo for eksempel se på min signatur, hvorvidt dette hjelper vet jeg ikke, men jeg håper jeg setter et litt støkk i folk ved å skrive dette.

Endret av Centuss
Lenke til kommentar
Synes det er imponerende hvorvidt Elprice skjønner hvor stor betydning at en person poster ris om de. Jeg synes det er bra at iværtfall noen nettbutikker følger med her på forumet ang. ting som kanskje burde endres på. Dere kan jo for eksempel se på min signatur, hvorvidt dette hjelper vet jeg ikke, men jeg håper jeg setter et litt støkk i folk ved å skrive dette.

 

Jeg sjekket tråden din om dette og du bestilte b-varer, varer som ikke var på lager osv. og så klager du på at ting tar tid ?

Lenke til kommentar
Synes det er imponerende hvorvidt Elprice skjønner hvor stor betydning at en person poster ris om de. Jeg synes det er bra at iværtfall noen nettbutikker følger med her på forumet ang. ting som kanskje burde endres på. Dere kan jo for eksempel se på min signatur, hvorvidt dette hjelper vet jeg ikke, men jeg håper jeg setter et litt støkk i folk ved å skrive dette.

 

Jeg sjekket tråden din om dette og du bestilte b-varer, varer som ikke var på lager osv. og så klager du på at ting tar tid ?

 

Det er ikke B-varene som tar tid. Jeg har mottatt B-varene. De er heller ikke særlig flinke å svare på mail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...