Pysj Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Et nytt norsk program til Windows Mobile gjør det enklere å finne kontakter med tommelen. Les mer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hva skjer hvis man har over 5 personer som starter på samme bokstav? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg foretrekker Pocket CM har ikke prøvd FFF, men jeg gjør nok det en eller annen gang.. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det er jo så mye enklere å bruke telefon-delen til å søke. Og det er i tillegg helt gratis! Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 dette kan ikke måle seg med Pocket CM Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Eeehm... er det ikke flere som reagerer på at dette i bunn og grunn er rippoff av iPhone sin kontaktløsning? -snubbel Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 FFF er grei nok den, men ble for tungvint for meg. Derfor fant jeg et gratis prog som er mye bedre : IContact Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Virker meir som ein alpha-versjon funksjons-messig, og den "Doesn't Really Matter Where You Touch" skulle heller ha blitt lansert som plugin til andre, slik som PocketCM, for ellers er den svak. Foretrekker PocketCM. Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Testa det mot VGA PDAer her - ikke testa veldig mye - men ser ikke ut til å fungere spesielt bra..dvs. bugs ? Skal teste litt mer.. :-) NB! Syntes det er kjempepositivt at man lager programvare for å utnytte Windows Mobile *overlegne* mulighet for (3dje part) å tilpasse PDA/Smartphone slik brukeren ønsker det! Stå på!! Endret 21. desember 2007 av Knocksock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg