Bruker-104685 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) http://itavisen.no/sak/500987/Forh%C3%A5nd...Gears_of_War_2/ Viss dette stemmer, så kommer jeg til å hoppe av gledesrus!!!! Dem har tatt en del feil, men av og til kan dem ha faktisk ha ganske mye rett på dem pleier å si Gears Of War er jo bare best!!! Endret 20. desember 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Høres bra ut det! Gleder meg til GeOW 2, 1'rn hadde tross alt en ganske åpen slutt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) De har nok ikke røpet den, siden butikker vet ikke mer enn spillblader og sider på dette tidsbpunktet. De tipper nok bare. Men det er lov å håpe at det kommer i '08 http://www.xbox360fanboy.com/2007/12/19/ge...were-on-amazon/ Endret 19. desember 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 November, 2008? Så fort? Tviler jeg på... Rart hvis slike sider har fått info som ikke andre større spillsider har fått enda. Tipper de bare tipper. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Men nå har vi ihvertfall noe å gå etter. Hvis vi bare venter frem til den datoen kommer det nok litt info i mellomtiden! Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Viss dette skjer så er det det beste som kommer til å skje i hele 2008 Det er ingen spill som har kommet i nærheten av interresse for meg som GeOW, derfor bare gleder jeg meg så vanvittig til 2'eren. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Gta IV, Banjo Threeie, GeOW 2, AC2.. Mye å glede seg til, selv om ikke alle kommer iløpet av neste år! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nei nå altså...! Noen som er med å bygge en tidsmaskin og dra inn i fremtiden og hente Gears 2? Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg slipper å bygge en. Min står i garasjen. Plass til 3 til.. Anyone? Ikke usannsynelig at det kommer i november neste år. Er jo tross alt 2 år i mellom, og ettersom de har grafikkmotor og mesteparten av design på plass er det bare å sette sammen til noe utrolig bra krimskrams (altså diggbart) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg tenkte på det, men jeg rappa tegningene dine, laga min egen tidsmaskin, dro tilbake i tid og la papirene tilbake rett etter at jeg tok dem, dro frem i tid, ble skuffet da GoW2 ennå ikke var i butikkene da de sa det skulle komme, dro tilbake til nåtiden og skal heller vente til det kommer på lovlig vis i stedet for å spille et spill som ikke er lagt siden det kan forstyrre tids/rom delen og forhindre at GoW2 blir lagd siden det allerede eksisterer. Men jeg har vurdert å dra tilbake til da GoW ble laget og hinte om at bilen må ut av spillet da den ødelegger hele opplevelsen. Hva er poenget, liksom? Her løper man til fots med folk rundt seg hele tiden midt i en krigssone, men helt plutselig kjører man en bil på en svært lineær bane rett frem? ZZZZzzzzz.... Vekk meg når GoW2 kommer. Hvorfor kaller dere det GeoW forresten? Kort versjonen er GoW for Gears Of War, ikke GEars Of War. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hvorfor kaller dere det GeoW forresten? Kort versjonen er GoW for Gears Of War, ikke GEars Of War. fordi at GOW er forkortelsen for God of War, dermed har Gears of War fått forkortelsen GeOW Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jaja, folk er rare. Jeg kaller det Gears som alle andre. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ang. datoen, nei. (Nett) Butikker velger en dato som høres sansynlig ut for å lokke til seg forhåndsbestillinger. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 sett av en plass til laland i den tidsmaskinen! @thecrow77: GeOW tar kortere tid å skrive iforhold til Gears. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 sett av en plass til laland i den tidsmaskinen! @thecrow77: GeOW tar kortere tid å skrive iforhold til Gears. Det lille minisekundet bryr ikke jeg meg noe om tidsmaskin for å hente Gears2? Count me in! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 sett av en plass til laland i den tidsmaskinen! @thecrow77: GeOW tar kortere tid å skrive iforhold til Gears. GoW tar enda kortere tid å skrive Gears fortjener forkortelsen GoW, ikke det GooW spillet( God of war) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 e, a, r og s er rett ved siden av hverandre på tastaturet, så for meg tar det kortere tid enn å finne fram o'en oppi der et sted. Men når vi først snakker om tidsmaskin, hvorfor ikke hente Gears3 i samme slengen? Så har man jo noe å gjøre i jula. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 God of war fortjener gow! beste action adventure på markedet ever!! Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Forkortelser for the loose! Det heter Gears Of War #_# ~Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå