Gå til innhold

Har Amazon røpet lanseringsdagen til Gears Of War 2?

Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg slipper å bygge en.

Min står i garasjen.

Plass til 3 til.. Anyone?

Ikke usannsynelig at det kommer i november neste år. Er jo tross alt 2 år i mellom, og ettersom de har grafikkmotor og mesteparten av design på plass er det bare å sette sammen til noe utrolig bra krimskrams (altså diggbart)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på det, men jeg rappa tegningene dine, laga min egen tidsmaskin, dro tilbake i tid og la papirene tilbake rett etter at jeg tok dem, dro frem i tid, ble skuffet da GoW2 ennå ikke var i butikkene da de sa det skulle komme, dro tilbake til nåtiden og skal heller vente til det kommer på lovlig vis i stedet for å spille et spill som ikke er lagt siden det kan forstyrre tids/rom delen og forhindre at GoW2 blir lagd siden det allerede eksisterer. Men jeg har vurdert å dra tilbake til da GoW ble laget og hinte om at bilen må ut av spillet da den ødelegger hele opplevelsen. Hva er poenget, liksom? Her løper man til fots med folk rundt seg hele tiden midt i en krigssone, men helt plutselig kjører man en bil på en svært lineær bane rett frem? ZZZZzzzzz.... Vekk meg når GoW2 kommer.

Hvorfor kaller dere det GeoW forresten? Kort versjonen er GoW for Gears Of War, ikke GEars Of War. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...