-kristoffer- Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg har et MSI GF4400 skjermkort og to skjermer. Jeg vil at skrivebordsbakgrunnen skal gå over begge skjermene, altså at de viser hver sin dele av det samme bildet eller to forskjellige bilder. Nå kan jeg bare vise den samme bakrunnen på begge skjermene. Er dette mulig? Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 www.looroll.com har vaffal noen wallpapers med skikkelig hi-res.. (for bruk over 2 og 3 skjermer) Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 var vel kanskje ikke det han mente.. tror jeg da Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hvis jeg ikke husker feil har jeg sett slike på www.digitalblasphemy.com Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg har et MSI GF4400 skjermkort og to skjermer. Jeg vil at skrivebordsbakgrunnen skal gå over begge skjermene, altså at de viser hver sin dele av det samme bildet eller to forskjellige bilder. Nå kan jeg bare vise den samme bakrunnen på begge skjermene.Er dette mulig? Ja, med nyere detonator-drivere kan du enable denne feturen, men hvis det er forskjellig oppløsning på skjermene funker det ikke helt. Ellers kan du sette sammen to bilder til ett diger å ta tile i settings. AtW Lenke til kommentar
Unicr0n Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg sitter å holder på med det samme selv.. men får det ikke helt til. Noen som kan gi en litt mer detaljert forklaring til hvordan dette gjøres.. med f.eks Nview. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå