eirich Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Igår kvell slo jeg av maskinen ved bruk av knappen på strømforskynern. Senere på kvelden skulle jeg starte maskinen, men da windows logoen kommer fram står den å jobber i 4 sekunder før den restarter maskinen. Hjelper ikke å starte maskinen i sikkerhetsmodus eller sikkerhetsmodus med bare kommandolinje. Og sist fungerende konfigurasjon fungerer heller ikke. Maskinen restarter seg uansett. Er det noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette. Har ikke lyst til å formatere. Lenke til kommentar
kzn Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 antar dette er windows xp. prøv å start opp fra XP cden og kom deg inn i recovery konsollet. prøv å kjør chkdsk derfra. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har hatt dette 3-6 ganger, jeg har formatert hver gang.. Det gikk ikke med reparer windows eller hva det heter hos meg.. Lenke til kommentar
eirich Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) har prøvd med chkdsk, men fungerte ikke det. tror jeg bare må formatere Endret 21. desember 2007 av eirich Lenke til kommentar
Mr.Blonde Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Samme har skjedd meg, sannsynligvis pga klokking. Kjørte chkdsk fra CD og alt fungerte tilsynelatende bra. Det endte med at jeg formaterte hele dritten. Lenke til kommentar
peleri2 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Mest sannsynelig CPU temperaturen. Sjekk cpu temp i BIOS. Hva står den på? Lenke til kommentar
peleri2 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Prøv også å kjøre MBR med XP recovery console, kan hende det funker. Prøv også fixboot på samme sted. Lenke til kommentar
eirich Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 kan ikke vere tempen, fordi jegklarer å kjøre live cd av Linux. Har prøvd mange commandoer i recovery tingen. men ingenting fungerte. så nå har jeg innstalert Ubuntu på mskinen. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå