TheBassMan Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Ikke noe pakke i dag heller:( Det er jo sant det du sier, KAOS når det gjelder post i disse tider. Det blir vel forhåpentiligvis på nyåret en gang fra vgp.. Yesasia har sagt at de anser pakken som "borte" siden det har gått 1mnd å ikke fått den enda. De skulle prøve å sende meg en kontroll til, så da må jeg vel vente ihverfall 1 par uker til.... Jeg spurte de om jeg heller kunne få tilbake pengene mine framfor at de sendte en kontroll til, men det var hvis helt umulig... Skjønner ikke det, fordi det må da vel være dyrer å sende enda en kontroll til meg enn å gi meg penger tilbake? Men, men... da blei det ikke noe DS3 på meg denne jula, da for jeg bare satse på at jeg for de 2 kontrollene jeg har bestilt tidelig i januar. Jeg jar ihverfall lært 1 ting av dette, å det er at jeg ALDRI mer skal bestille produkter fra utlandet i Novermber-Desmber månde i håp om å få det før jul til meg eller som gave. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det er jo ikke mange spill som støtter Dualshocken ennå da - hvilke spill er det du har tenkt å spille? Er det ikke kun Ratchet & Clank som er ute og som støtter rumble? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Nei, det er nok EN DEL flere: http://www.playmagazine.com/index.php?fuse...mp;Japan_ID=171 Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Venter også på ett spill som ble shippa den 12.12 fra VGP. Er det noen som vet om det kommer post på julaften? Er jo liksom ikke helligdag før kl 1300?? Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er jo ikke mange spill som støtter Dualshocken ennå da - hvilke spill er det du har tenkt å spille? Jo,det er mange spill som støtter Dual Shock'en..ute nå eller ikke. Lese det du selv skriver vettu Mange er jo relativt da. Og du trenger ikke å ta med "eller ikke", jeg spurte hvilke spill trådstarter hadde tenkt å spille NÅ. Jeg teller 15 titler av rundt 60 som er ute nå på den lista, hvorav mange trenger en patch for å støtte rumble. De fleste er rimelig smale titler, som GO! Ski og sånt. Det er vel bare uncharted og assasins, i tillegg til Ratchet, som støtter rumble som er verdt å spille, spørru meg. Så jeg synes det er et betimelig spørsmål jeg kommer med. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Det spille jeg hadde tenkt til å bruke DS3 med var Unchardet: Drake's Fortune.... spiller ikke det spille før jeg for DS3 kontrollen(e)... Det var derfor det "hasta" fordi jeg hadde lyst til å spille Drakes Fortune med DS3 i jula. Venter spendt enda, kanskje jeg for de før 2008 Men jeg har mine tvil på dette... I Mens for jeg rocke med GH3 å spille lastGen God Of War 2 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ein del meir eller mindre urelevante innlegg, inkludert ein god del krangling, er sletta. Vennligst hald dykk til trådens emne og hugs å vere høfleg. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 POKKER !! Fremdeles ikke noe kontroll i posten... sukk Lenke til kommentar
dioX Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 my guess: jan.8.2008. venter selv en pakke fra sverige men den bli stoppa i tollen! Lenke til kommentar
huldal Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvordan gikk det... Har pakka dukket opp? Lenke til kommentar
dioX Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Lurer på hvor nerme jeg kom??? regner med at han har fått pakka nå ivertfall! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå