kevinedomm Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei! Jeg har netopp kjøpt en skjerm til laptopen min via ebay, og så har jeg tatt kontakt med et firma som heter laptopscreen1 Jeg fikk tilsendt et sånt "Wire Transfer" skjema, men lurer på; Hva skal jeg fylle inn på "CC:" ?? Eller på Bank Fax # Bank Phone # Er det noe som Nordea fyller inn?? Legger ved bilde. Hvordan virker dette? Åssen skal dem finne ut at jeg har betalt da? På forhånd, takk for svar Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Ingen som har peil på dette, eller har jeg postet feil? Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Såvidt jeg vet, er det i alle fall et eget sted på DnB sine nettsider for overføring av penger til utenlandske kontoer. Er ikke sikker på hvordan det er med Nordea, men hvis du ikke finner noe på nettsidene deres, foreslår jeg at du ringer Nordea i morgen. Evnt. kan du ringe dem ( 1-713-741-6672 ) og høre om de har alternative metoder å betale på, som for eksempel PayPal hvor du betaler via bankkontoen din og de får pengene nesten med en gang. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Ok Takk for svar! Skal høre med dem Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Joda. Nordea har utenlandsbetaling de også. Men om jeg ikke husker feil er det jo umulig å finne noe på nettsidene til Nordea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå