larsugle Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 jeg har lasta ned demoen, men når jeg skal installere det får jeg denne beskjeden og installeringa klikker Errpr: -1639 Ugyldig kommandlinjeargument. Se SDKen for windows Installer for detaljert kommandolinjehjelp Har forresten Windows XP Pro Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Det finnes ingen demo, Warez!! Lenke til kommentar
adyton Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Finnes sneakpeak, dette er det samme som demo? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Finnes sneakpeak, dette er det samme som demo? Sneakpeaken er over... varte helt til 7 februar! Lenke til kommentar
spindle Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Det finnes ingen demo,Warez!! Nei & nei & nei. Uff & uff & uff. 'Jeg har aldri piratkopiert noe i mitt liv!' Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det finnes ingen demo,Warez!! Nei & nei & nei. Uff & uff & uff. 'Jeg har aldri piratkopiert noe i mitt liv!' Sier ikke at jeg selv ikke har "snublet" over noe fy fy saker, men man trenger jo ikke lyve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå