Gå til innhold

Dvd Cover designer program

nasse222

Anbefalte innlegg

Hei alle!!

Hvilket prog bruker dere til å skrive ut dvd covere? Jeg henter dvd cover-bilder på en nettside, men når jeg skriver de ut sånn som de er lagret, er de enten for stor eller for små til coverene :s

Noen bra prog til dette?

Har Nero7, men syns ikke det var det store !!

Bruker vanlige Dvd covere

Takker for svar!

Mvh

Nasse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle!!

Hvilket prog bruker dere til å skrive ut dvd covere? Jeg henter dvd cover-bilder på en nettside, men når jeg skriver de ut sånn som de er lagret, er de enten for stor eller for små til coverene :s

Noen bra prog til dette?

Har Nero7, men syns ikke det var det store !!

Bruker vanlige Dvd covere

Takker for svar!

Mvh

Nasse

Jeg bruker Nero CoverDesigner - hvorfor liker du ikke det? :hmm: Du må selvfølgelig spesifisere målene på DVD-coveret ditt, men det må du vel i alle programmer? Alle DVD-covere er ikke like store.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ja, spesifiserte vanlif (stort) cover for Dvd, ikke for "cd-dover".

Men får ikke bildet til å komme opp slik at det passer liksom?..

Nero7

Vista basic

Vet ikke hva du mener med "vanlif (stort)" og "cd-dover", men jeg antar at du har målt opp coverene dine, og lagt inn størrelsen i Nero Cover Designer? :hmm:

Lenke til kommentar

Vanlig Dvd cover, slik som er på filmer du leier/kjøper, nei har ikke lagt inn målene i Nero..:s

Hvor i menyen legger jeg inn målene? Hva er målene på standard Dvd Cover? Har ikke målbånd her :(

Takker for tips!

Når jeg skal lage så Velger jeg Dvd Case, og så Video cover ikke sant?

Er det "inlay" som er hovedbildet på utsiden av coveret, eller er det Booklet???

Endret av nasse222
Lenke til kommentar
Inlay skal være rundt og booklet skal være inni, jeg bryr meg som oftes ikke om booklet-en.

Hva er problemet egentlig, jeg synes nero cover designer er helt topp, når det kommer opp er jo det en grå ramme rundt som er ytterkanten.

Hva er målene på standard Dvd Cover?og hvor slår jeg inn disse dataene?

Velger Dvd casenår jeg skal lage cover, importerer bilde, men så kommer halve bildet ut :s Får det til å passe i rammen og alt, men kommer ikke ut slik som på skjermen!

Bruker DVDCover+ helt enkelt og greit. Er bare til å åpne bilde i programmet og trykke print

Thanx, skal prøve det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...