Simenrf Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hvilken sesonger synes dere er best?? med simpsons og south park, må ha noe på ønskelista! og vil helst ikke ende opp med en "dårlig" sesong, har ikke sett alle så vet ikke helt hvem som er best. så hvilkene sesonger av simpsons og southpark synes dere er best? Lenke til kommentar
hds Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Simpsons har jeg lite greie på siden det er de 3-4 siste sesongene jeg har sett i kronologisk rekkefølge. South-Park er veldig splittede meninger om, noen synes de 5 første sesongene er knall bra, mens andre synes de 5 siste er kanon. Selv liker jeg de senere sesongene, liker at alt blir overdrevet så ekstremt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 3-5 av Simpsons. Av South Park hmmm alle er bra. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Da the simpsons kun var et innslag i Tracy Ullmann show er så klart det beste. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 har ikke sett så mye av simpsons , men south park sesong 5 er enormt bra ;p likte 8ern også ekstra godt Lenke til kommentar
reverto Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er faktisk ikke godt å si hvilken sesong av the simpsons, jeg liker best. Men i motsetning vil popular opinion liker jeg sesongene fra femten å opp hakket bedre enn de øvrige. Kanskje det er fordi de er nyere, kanskje det er fordi den visuelle kvaliteten er bedre. Eller kanskje fordi den endringen i serien de siste fire, fem sesongen har vært i dreining min smak. Jeg vet ikke. Sannsynligvis en blanding av alt sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå