Mazeking Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Skal installere xp.sp2 påen bærbarpc. Problemet er at den har SATA disker og at winxp.sp2 ikke har sata drivere på CD-en. Den bærbare maskinen har ingen diskettstasjon så når jeg trykker F6 under installasjonen `så får jeg beskjed om å sette inn en diskett i A: med drivere på. Den bærbare PC-en har ingen diskettsatsjon så det finnes ingen A:. Forsøkte å brenne driver på cd og ta det via cdromen men den ville den ikke hente drivere fra kun a: Hva gjør jeg for å få installert xp på denne? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Install Windows XP on SATA without a Floppy http://news.softpedia.com/news/Install-Win...-F6-47807.shtml Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Må eventuelt ha en ekstern diskettstasjon. edit: Eller følg hårek`s tips Endret 19. desember 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Husker jeg feil, eller kan man disable floppy i BIOS, også når man trykker F6 så vil den søke på CD i stedet? Trodde jeg hadde installert XP med andre satadrivere på CD en gang i tia... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå