mag1987 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 er det noen som hvet vordan jeg kan koble min xbox til min reciver uten å bruke optisk kabel? (så billig som mulig) Lenke til kommentar
stefanf Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 bruk phonopluggene. Den hvite og røde phonopluggen som du sikkert har satt i scart-koblingen som fulgte med, er egentlig bare vanlige lyd-kontakter. Hvis du setter disse to kontaktene i en ledig inngang i recievernså har du fiksa saken. Du har ikke x-box lyd på tv-n da...... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hvis du har en receiver med Dolby Digital er det ABSOLUTT å anbefale å bruke optisk kabel. Det er kongefett å spille med 5.1 Lenke til kommentar
mag1987 Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 hvilen optisk kabel skal jeg bruke? er dte en spesial kabel som er laget av xbox folka? hvor får jeg kjøpt en slik kabel. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Du bruker en helt vanlig optisk kabel. Men siden det ikke er optisk utgang på Xboxen må du ha f.eks en Advanced Scart Cable (RGB Scart, som gir mye bedre bilde enn den medfølgende kabelen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå