Gunillah Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg har kjøpt HPs Photosmart C4380 Alt-i-ett-skriver. Skriveren fungerer flott, men allerede etter andre bildeutskrift er utskriftene i ganske dårlig kvalitet. Skriveren kommer med en blekkpatron som inneholder alle fargene, og jeg antar at problemet vil bli løst om jeg utvider til seks blekkpatroner. Er det noen som vet hvordan jeg gjør dette på denne skriveren? På forhånd takk :-) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) det er nok ikke mulig. en skrive uansett merke er laget for enten flerfarget patronner der alle fargen er i en patron vanligvis en svar og en for farger eller separate patroner . da kan de være alt fra 4 farger til 6 ( mulig de vår noen n som hadde anda fler farger ). for deg blir nok enste løsning å satse et refill sett. du fyller på blek etter vert som lommene i patronen blir tomme hvordan det vil funger vet jeg ingen ting om. du ønsker neppe å kjøpe ny skriver med separate patroner Endret 19. desember 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå