Lycantrophe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fram til 70 er BoSanc imo den beste tankeblessing, samt normal instances når du begynner å få litt gear. Til AoEgrinding er også BoSanc blessingen å bruke. Ellers kings. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Spell damage var ganske bra for retri pala's før, men det er ikke noe stat å prioritere foran andre stats, spesielt ikke når man må velge å enten gimpe attackpower, crit, hit (før man er cappet) osv. for å få spell damage. Eneste man får igjen for det er mer damage mot undeads (exorcism, holy wrath) og judgement, eller? Og jeg mener at det ikke scaler så veldig bra på judgement heller, så. Lite vits å stacke. Du spiller bare på test relam? På 'live' realms scaler både crusader strike og seal of command med spelldmg. Nei, jeg spiller ikke på test realm. Attack Power og Crit er fortsatt bedre å stacke enn spell damage. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Så vidt jeg vet så regnes BoSanct ut før armor, så om mobben slår for 1000 så vil skaden bli redusert med 80 FØR den går på amor, noe som gjør den enda dårligere. Med 65% reduction fra armor: 1000 - 80 = 920 920 * 0.35 = 322 Om den ble regna ut etterpå: 1000 * 0.35 = 350 350 - 80 = 270 Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Fram til 70 er BoSanc imo den beste tankeblessing, samt normal instances når du begynner å få litt gear. Til AoEgrinding er også BoSanc blessingen å bruke. Ellers kings. Mulig du kan rettferdigjøre BoSa for tanking på level 61/62 i ramparts/BF, men etter det begynner du å få forholdsvis mye mer ut av 10% stat increase og evt BoL (om dere er 2 paladins i gruppa) enn den fattigslige dmg reduction du får fra BoSa. Og aggro messig skal du strengt tatt ikke savne den lille boosten du får. Eneste bruken jeg ser er, som du nevner, AoE Grinding, til det fungerer den riktignok som bare rakkern. Endret 22. desember 2007 av Saggy Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg merket at det var begrenset med statboost i kings før 70. Nå bruker jeg Kings til alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå