Gå til innhold

Grunnen til at WoW har 12+ aldersgrense

Anbefalte innlegg

Hadde vært herlig med 18+ servere.. eller 20+ for den saks skyld.. :yes:

Er usedvanlig mye fjortis-drama i general chat om dagen....

Ja enig. Det å oppføre seg barnslig eller som en drittsekk i WoW er visst den nye kule trenden nå virker det som. dessverre så stemmer ikke mental alder med hvor gammel man faktisk er alltid. Noen ganger må jeg bare ta en pause fra WoW. Ikke fordi jeg er lei av spillet, men rett og slett fordi det er grenser for hvor mange ganger man gidder å se ord som "n00b, plix, pl0x" osv osv..

WoW er og blir et eldorado for fjortisser. Og det er grunnen til at jeg ikke gidder pugs lengre, om det så gjelder instancer eller bgs. Så gjelder det å finne en guild hvor en slipper sånt, noe jeg heldigvis har gjort :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner meg om en gang for lenge siden, når jeg var i et pug raid i ZG. Raidleader var pala og begynte å kverulere med en annen pala.

Etter noen minutter med den tradisjonelle utvekslingen av "LOL NOOB OMG" bestemte de seg for at raidet ikke var stort nok for dem begge, og gikk utenfor for å avgjøre "diskusjonen" i en duell.

Snork...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Spelldamage er kun brukbart for Protectionpaladins for threatgenerering. Tidligere var dette også en større del av en paladins skade gjort, men retribution er et attackpowerbasert tre.

Paladinen vet ikke helt hva han driver av med, og bevisene er patetiske.

Imo gjelder dette begge parter.

Morsomt å poste noe her når det viser seg at du har feil :)

Forresten, kan du linke sidene med matematiske-utrengninger?

Lenke til kommentar

Mange på under 16 år kan være veldig barnslige og teite. Men det betyr ikke nødvendigvis at alle i 13-14 års alderen er sånn?

Om en spiller oppfører seg som en voksen, skrive uten sånne teite småfeil (vorfor, dumm ol.). MEN er 14 år, ville du da ikke sluppet han inn i raidet/guilden?

Og personer i ALLE aldere kan være teite og barnslige, så jeg vil si det er opp til personen.

Eneste fordelen med folk over 18 er jo at de bestemmer helt selv når de skal legge seg :)

Lenke til kommentar
Servere med feks. 20+ aldersgrense vil ikke løse så mange problemer, pleier å spille Arena med en pjokk på 13 år. Han er meget voksen og har en utrolig stor forståelse for spillet.

Hm?.. :dontgetit:

Det er jo ikke de 13-åringene som oppfører seg voksent som er problemet.. det er herskarene av de som ikke gjøre det.. som oppfører seg som 13-åringer. Og det er selvsagt 25-åringer som ikke har modnet en dag siden 14, men igjen.. hovedvektan av fjortis-drama kommer fra fjortiser....

Uansett.. "voksne" servere kommer ikke til å bli en realitet, men det hadde vært deilig noen ganger... :)

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Spelldamage er kun brukbart for Protectionpaladins for threatgenerering. Tidligere var dette også en større del av en paladins skade gjort, men retribution er et attackpowerbasert tre.

Paladinen vet ikke helt hva han driver av med, og bevisene er patetiske.

Imo gjelder dette begge parter.

Morsomt å poste noe her når det viser seg at du har feil :)

Forresten, kan du linke sidene med matematiske-utrengninger?

Spell damage var ganske bra for retri pala's før, men det er ikke noe stat å prioritere foran andre stats, spesielt ikke når man må velge å enten gimpe attackpower, crit, hit (før man er cappet) osv. for å få spell damage. Eneste man får igjen for det er mer damage mot undeads (exorcism, holy wrath) og judgement, eller? Og jeg mener at det ikke scaler så veldig bra på judgement heller, så. Lite vits å stacke.

Lenke til kommentar
Hvem tar feil?

Er det ikke Smeagoldfish?

Ja jeg lager tråd om at jeg tar feil? Høres det sansynlig ut? :new_woot:

Ehm, du tar ikke direkte feil, men alt du sier er jo at han skal sjekke forums.. Ikke akkurat veldig imponerende argument det, og slett ikke noe jeg ville skrytt av :p

Lenke til kommentar
Spell damage var ganske bra for retri pala's før, men det er ikke noe stat å prioritere foran andre stats, spesielt ikke når man må velge å enten gimpe attackpower, crit, hit (før man er cappet) osv. for å få spell damage. Eneste man får igjen for det er mer damage mot undeads (exorcism, holy wrath) og judgement, eller? Og jeg mener at det ikke scaler så veldig bra på judgement heller, så. Lite vits å stacke.

Du spiller bare på test relam? På 'live' realms scaler både crusader strike og seal of command med spelldmg.

Lenke til kommentar

Litt artig var det når han tror han eier deg ved å poste Lamellar settet sett som er et rent spelldamage sett. Et sett som forøverig ikke har mye til funksjon lenger.

Blessing of Sanctuary er en av de mer ubrukelige blessingen i spillet og er kun aktuelt i et raid oppsett hvor du allerede har buffet med Kings, Might, Wisdom, Salvation og Light. Fungerer om du aoe tanker som på Morogrim, men vanligvis slår mobs såpass hardt at den ikke er noe tess. Men det er min mening.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...