Gå til innhold

Grunnen til at WoW har 12+ aldersgrense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Observerer nok av RP daglig jeg. Har en god RP- guild hvor diverse regler blir holdt, og da er jeg mer enn fornøyd. Ta deg en tur innom Stormwind på Alliance så ser du nok mange folk som fremdeles slapper av på en benk og tar seg en prat i god gammaldags RP- stil.

Det er hva man gjør det til selv også, vet du. Gir folk opp, så går det bare èn vei uansett.

Lenke til kommentar
premenstruelle fjortisser som napper loff til dansende night elf damer.

Her er det noe som ikke stemmer.

Med premenstruell siktet jeg mer til sinnet en del kvinner får tiden før de venter "Tante Rød" som jeg ofte hører de sier. I den tilstanden, premenstruelle tilstanden, kan du med letthet få ørene revet av fordi du spurte om du kunne få saltet (middagsbordet) eller som jeg, fikk huden full fordi jeg switchet kanal midt i Frustrete fruer. Jeg tar mye heller en level 70 elite enn å oppleve det igjen for å si det slik.

Men uansett, den tilstanden ser jeg dessvere i mange fjortisser, som både blir sint og uhøflig av ingen åpenbar grunn. Derav premenstruelle fjortisser, og siden jeg og tilfeldigvis har sett en film av en som napper loff til en dansende night elf dame så klasket jeg det liksågodt på det hele for å gjøre et komplett bilde.

Så alt i alt kunne jeg heller kallet det "Megasinte"riveøreneavfolk" fjortisser som napper loff til dansende night elf damer", men jeg syntes ikke det ga så fin swung over det hele som jeg ønsket.

Lenke til kommentar
Hæ? Er du Loriel?

Var ikke hele poenget at Loriel var dum? Yeye, sorry :) Trodde du var han dere Fritzy eller hva han het jeg...

Jeg har ikke kontroll på paladinbuffs uansett :)

haha, dette var mitt inntrykk også :p

Da spiller ikke dere paladin hvertfall :p

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
og siden jeg og tilfeldigvis har sett en film av en som napper loff til en dansende night elf dame

Unnskyld meg, jeg har ingenting med din legning å gjøre, men hva i huleste? Jaja, alle har vel sin egen lille fetisj..

er vel heller en sånn owned video, en som blir tatt på fersken når han gjør det^^

Lenke til kommentar
Hadde vært herlig med 18+ servere.. eller 20+ for den saks skyld.. :yes:

Er usedvanlig mye fjortis-drama i general chat om dagen....

Støttes, har ønsket meg dette i snart to år.

Etter TBC og payed char transfer ble det bare enda værre. Møkka spredde seg til alle servere.

Lenke til kommentar

Fjortiss oppførsel er dessverre en tilstand og ikke begrenset til en spesifik alder. Du kan liksågodt ha en som er 18 men som har en skikkelig fjortiss oppførsel.

Samt, hvordan skal Blizzard kontrollere at de som er på serveren er den alderen de utgir seg for å være i? Ved å bruke kreditkort sjekk? Da er det bare for de yngre å låne pappa/mamma sitt kreditkort og vips så er man inne.

Det er en god tanke med å ha slike dedikerte servere men det vil være vanskelig å finne en måte å utføre dette på. Jeg ser ingen muligheter til å verifisere at folk faktisk er den alderen de utgir seg for å være i.

Lenke til kommentar

Uhm, var det bare meg, eller virka alle i den samtalen ganske noobete? Det var fyren som sa at pala trengte spell damage, fyren som sa noe dumt til alt, og fyren som virka litt forumgal? Forum er vel og bra det, men du lærer deg ikke å spille der, gitt. Å slå tilbake hvert "argument" han kom med med "go forums lol" er ikke noe du bør vise fram, skal jeg være ærlig.

Lenke til kommentar
Uhm, var det bare meg, eller virka alle i den samtalen ganske noobete? Det var fyren som sa at pala trengte spell damage, fyren som sa noe dumt til alt, og fyren som virka litt forumgal? Forum er vel og bra det, men du lærer deg ikke å spille der, gitt. Å slå tilbake hvert "argument" han kom med med "go forums lol" er ikke noe du bør vise fram, skal jeg være ærlig.

Tja jeg vet ikke med deg, men når jeg logger på forumet og leser 3 A4-sider med matte på hvorfor det eller det skillet er best så holder det med bevis for min del, og hvertfall når jeg ser det i praksis.

Lenke til kommentar
Fjortiss oppførsel er dessverre en tilstand og ikke begrenset til en spesifik alder. Du kan liksågodt ha en som er 18 men som har en skikkelig fjortiss oppførsel.

Absolutt, men det er vel liten tvil om at fjortis-oppførsel hovedsaklig kommer fra fjortisser ;)

Hvordan dette skulle vært kontrollert og implementert i praksis er jo en annen sak, og er ikke noen triviell problemstilling, men det betyr ikke at man ikke kan drømme....

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...