Gå til innhold

Grunnen til at WoW har 12+ aldersgrense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det bare ble litt dumt å fortelle en paladin (som holder på å lvle opp) at han skal geare annerledes fordi crusader strike blir endret i en fremtidig patch som det kanskje er flere måneder til kommer. At den andre fyren også gjorde flere "feil" er det vel ingen tvil om heller.

Lenke til kommentar

Dette representerer bare et snitt av idioti som er kommet fra premenstruelle fjortisser som napper loff til dansende night elf damer.

Det skulle ikke være et krav at du var over 12, men heller at du var 100% fravokst envær fjortissoppførsel. Har dessverre truffet alt for mange av dem i min korte WoW tid.

Lenke til kommentar

Det der er typisk fjortiss-70 oppførsel.. Nå spiller ikke jeg pala på den levelen, men måten de framtrer på sier alt.

Fjortiss-70 oppførsel: "I got a lvl 70 and know every fucking thing about this fucking game" når man egentlig ikke vet en shait om spillet og har levlet til 70 i søvne.

Har dessverre en sånn i klassen ^^

Lenke til kommentar
Slayer mer med kings.

Well played, sir.

Det er bare fryktelig mange der ute som ikke forstår hvordan klassen sin (eller deler av spillet) virker. Underlig at han finner det for godt å begynne å klage halvveis ute i instancen, når det åpenbart har gått greit så langt.

Synes det bare ble litt dumt å fortelle en paladin (som holder på å lvle opp) at han skal geare annerledes fordi crusader strike blir endret i en fremtidig patch som det kanskje er flere måneder til kommer. At den andre fyren også gjorde flere "feil" er det vel ingen tvil om heller.

Grunnen til at han skal geare annerledes er at Blizzard allerede med 2.3 plottet kursen bort fra spelldamage. Det burde være allmenn kunnskap på dette tidspunktet. Han vedgikk vel også å ha en level 70, så helt fersk i gamet er han neppe. Er jo lov til å følge med, når du tross alt har en klasse >60 som du spiller aktivt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Skjønner ikke en dritt jeg nå. Hvem er det som driter seg ut, og hvorfor driter han seg ut?

Trodde Loriel var den som dret seg ut, men ble litt skeptisk (spiller ikke pala, så kan ikke noe om spellsene dere for å være ærlig).

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si at mangel på kunnskap om spillet er problemet (jeg vet ikke en døyt av hva jeg gjør i 90% av tilfellene men jeg gir ikke utrykk for det heller).

Problemet kommer når der kommer en kise som tror han vet alt om spillet og nekter å innse at han ikke vet en døyt om det i det hele og det store. Det værste kommer når han faktisk blir så totalt motbevist at det er sykt, men fremdeles påstår at han vet best. Typiske kjennetegn er når de begynner å ramse opp alle char de har og levlene de er på. Som om det har noe å si egentlig, beviser bare at du har for mye fritid, ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke en dritt jeg nå. Hvem er det som driter seg ut, og hvorfor driter han seg ut?

Trodde Loriel var den som dret seg ut, men ble litt skeptisk (spiller ikke pala, så kan ikke noe om spellsene dere for å være ærlig).

Spelldamage er kun brukbart for Protectionpaladins for threatgenerering. Tidligere var dette også en større del av en paladins skade gjort, men retribution er et attackpowerbasert tre.

Paladinen vet ikke helt hva han driver av med, og bevisene er patetiske.

Imo gjelder dette begge parter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...