Gå til innhold

Hiper R 580w helt død. Fikse selv? (ny fra clas ohlson?)

Anbefalte innlegg

Hei! Den er snart 2 år gammel, og nå sa den stopp. (maskinen slår seg ikke på). Maskinen virker når jeg prøver med en lånt strømforsyning.

Mener å ha lest her en plass at det går an å koble sammen to ledninger og så skal den virke igjenn... (?)

Noen som har erfaring med det?

Kan ikke levere den inn da jeg har brutt garantiforseglingen. (måtte bare inni og se...) :)

Alternativet blir å kjøpe ny psu. Kordan er denne fra clas ohlson? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=27183253

Takk for svar!

Endret av ryggemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler å kjøpe en ny strømforsyning.

Det er som regel de dårlige Fuhjyyu kondensatorene på Hiper R 580w som ryker.

Den navnløse strømforsyningen med 400w fra Clas Ohlson er bygget på gammeldags konstruksjon og det er ikke en kvalitets strømforsyning. Den er også overpriset med en pris på 498 kr

Kjøp heller en https://prisguiden.no/product.php?productId=78261 Corsair VX450W som er en moderne kvalitets strømforsyning til 581 kr.

Tester:

Silentpcreview

Hardocp

jonnyguru

hardware.no

Endret av LAEN
Lenke til kommentar

gjør som LAEN sier; ikke kjøp billig dritt, det er tross alt PC-en din den skal levere strøm til

sats på merker som corsair, mist, fortron/source osv. så slipper du å kjøpe ny strømforsyning hvert 2.år...

og ikke skru dem opp når du fortsatt har garanti på dem, det er ganske uøkonomisk

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Takk for svar. Da bestiller eg meg en ny strømforsyning... den Corsair Powersupply 450W, men leste på komplett.no "Produktanmeldelser", en som skrev at "den holdt ikke til å dra skjermkort mit :(Radeon 2900) ". eg har 8800 gts 312mb. Får eg problemer med denne strømforsyningen?

asus p5b premium

c2d 6600

8800 gts 312mb

1gb 6400 ram

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...