hougo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 hei. Audi A4 1.8 -97 Tenkte og kjøpe meg VMAXX justerbart senkesett fra eyecandyracing.no Link: http://eyecandyracing.no/norwegian/shop/in...products_id=222 er det et greit kjøp? Hvor mye tar mekanikere for å få det satt på? ca pris... Takk:) Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Mekanikere tar ca 8-900 kr timen. Lenke til kommentar
hougo Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Mekanikere tar ca 8-900 kr timen. hvor mange timer vil det ca ta? Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Mekanikere tar ca 8-900 kr timen. hvor mange timer vil det ca ta? Det er ikke så godt å si. Jeg har aldri montert senkesett før. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Mekanikere tar ca 8-900 kr timen. Kommer helt an på hvor du tar det. Verkstedet vi bruker tar 450,- i timen.. Merkeverkstedet tar rundt 1000,- i timen. Men er det noe vanskligere enn å bytte vanlige dempere da? Fettern min bytta bakdemperne på en BMW på kort tid, og han hadde aldri gjort det før. Endret 19. desember 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
hougo Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Mekanikere tar ca 8-900 kr timen. Kommer helt an på hvor du tar det. Verkstedet vi bruker tar 450,- i timen.. Merkeverkstedet tar rundt 1000,- i timen. For min del (og lommeboken) så gjør det ikke noe om det er billig verksted, bare de har garanti på det de gjør, noe som det er på storsett alle verksteder!? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Mekanikere tar ca 8-900 kr timen. Kommer helt an på hvor du tar det. Verkstedet vi bruker tar 450,- i timen.. Merkeverkstedet tar rundt 1000,- i timen. For min del (og lommeboken) så gjør det ikke noe om det er billig verksted, bare de har garanti på det de gjør, noe som det er på storsett alle verksteder!? Vi benytter oss av et Mekonomen verksted, så deler og slikt kommer jo derfra. Verksteder skal jo være godkjent og ha sertifiseringer, og i tillegg er det jo lover og regler man har som beskytter kunden. Lenke til kommentar
hougo Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Mekanikere tar ca 8-900 kr timen. Kommer helt an på hvor du tar det. Verkstedet vi bruker tar 450,- i timen.. Merkeverkstedet tar rundt 1000,- i timen. For min del (og lommeboken) så gjør det ikke noe om det er billig verksted, bare de har garanti på det de gjør, noe som det er på storsett alle verksteder!? Vi benytter oss av et Mekonomen verksted, så deler og slikt kommer jo derfra. Verksteder skal jo være godkjent og ha sertifiseringer, og i tillegg er det jo lover og regler man har som beskytter kunden. Jeg hørte med et mekonomen (clutch og brems eller hva det heter) verksted i oslo om de kunne sette opp senkesett for meg, men det hadde de vist ikke verktøy til... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Der jeg jobber, Merkeverksted, tar vi 1000,- timen mener jeg. Bertel O steen. Men det vill vel ta en 2 timer tenker jeg. Alt avhengig av. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg betalte 2000,- for en slik jobb. Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Kanskje litt off topic, men. Det vmaxx settet der er STEIN hardt nå om vinteren synes jeg, kjører til og med på 70 profil dekk og er et helvette!! Kjører endel rundt i Vestfold. Synes faktisk settet var greit (men stivt) på sommeren med 225/40 men kanskje kulda gjør olja i demperne tykkere, ikke vet jeg. Men er i alle fall et helvette Er nå på utkikk etter Koni dempere og fjærer.. Lenke til kommentar
hougo Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Kanskje litt off topic, men. Det vmaxx settet der er STEIN hardt nå om vinteren synes jeg, kjører til og med på 70 profil dekk og er et helvette!! Kjører endel rundt i Vestfold. Synes faktisk settet var greit (men stivt) på sommeren med 225/40 men kanskje kulda gjør olja i demperne tykkere, ikke vet jeg. Men er i alle fall et helvette Er nå på utkikk etter Koni dempere og fjærer.. hehe, ok. da holder jeg meg unna det settet, var ganske hardt det jeg hadde nå også. men gass dempere, funker det bra? så på et sett på norskbildelesenter men var ikke justerbart, 30mm, noen som har et bilde med en bil som har 30mm på, så jeg kan se om det er aktuelt... link: http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/...k=WA_Varegruppe[P]ASP=3469757[O]Type=Audi[O]Model=A4[O]Year=1997[O]Varegruppe=0552 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå