Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

pris for arbeid

hougo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mekanikere tar ca 8-900 kr timen.

Kommer helt an på hvor du tar det. Verkstedet vi bruker tar 450,- i timen.. Merkeverkstedet tar rundt 1000,- i timen.

Men er det noe vanskligere enn å bytte vanlige dempere da? Fettern min bytta bakdemperne på en BMW på kort tid, og han hadde aldri gjort det før.

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Kommer helt an på hvor du tar det. Verkstedet vi bruker tar 450,- i timen.. Merkeverkstedet tar rundt 1000,- i timen.

For min del (og lommeboken) så gjør det ikke noe om det er billig verksted, bare de har garanti på det de gjør, noe som det er på storsett alle verksteder!?

Lenke til kommentar

For min del (og lommeboken) så gjør det ikke noe om det er billig verksted, bare de har garanti på det de gjør, noe som det er på storsett alle verksteder!?

Vi benytter oss av et Mekonomen verksted, så deler og slikt kommer jo derfra. Verksteder skal jo være godkjent og ha sertifiseringer, og i tillegg er det jo lover og regler man har som beskytter kunden.

Lenke til kommentar

Vi benytter oss av et Mekonomen verksted, så deler og slikt kommer jo derfra. Verksteder skal jo være godkjent og ha sertifiseringer, og i tillegg er det jo lover og regler man har som beskytter kunden.

Jeg hørte med et mekonomen (clutch og brems eller hva det heter) verksted i oslo om de kunne sette opp senkesett for meg, men det hadde de vist ikke verktøy til...

Lenke til kommentar

Kanskje litt off topic, men.

Det vmaxx settet der er STEIN hardt nå om vinteren synes jeg, kjører til og med på 70 profil dekk og er et helvette!! Kjører endel rundt i Vestfold.

Synes faktisk settet var greit (men stivt) på sommeren med 225/40 men kanskje kulda gjør olja i demperne tykkere, ikke vet jeg. Men er i alle fall et helvette :p Er nå på utkikk etter Koni dempere og fjærer..

Lenke til kommentar
Kanskje litt off topic, men.

Det vmaxx settet der er STEIN hardt nå om vinteren synes jeg, kjører til og med på 70 profil dekk og er et helvette!! Kjører endel rundt i Vestfold.

Synes faktisk settet var greit (men stivt) på sommeren med 225/40 men kanskje kulda gjør olja i demperne tykkere, ikke vet jeg. Men er i alle fall et helvette :p Er nå på utkikk etter Koni dempere og fjærer..

hehe, ok. da holder jeg meg unna det settet, var ganske hardt det jeg hadde nå også. men gass dempere, funker det bra? så på et sett på norskbildelesenter men var ikke justerbart, 30mm, noen som har et bilde med en bil som har 30mm på, så jeg kan se om det er aktuelt...

link:

http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/...k=WA_Varegruppe[P]ASP=3469757[O]Type=Audi[O]Model=A4[O]Year=1997[O]Varegruppe=0552

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...