skarsk Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei, får ikke strekkodeleser til å fungere i min N95. Har siste programvareoppdatering. Står bare og scanner, men ingen ting skjer. Har prøvd både høyde- og breddeformat på bildet, ulike avstander og 'fjellstøtt' opptak. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Prøv dette programmet. Det skal vist lese strekkoder mye bedre enn programvaren som er der fra før. PS. Krever registrering. http://reader.kaywa.com/getit Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Takker for hjelpa, men det ser ikke ut som pgm. støtter min tlf. med mindre N95 er kompatibel med noen av de andre. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Siden dette med strekkodeleser på mobil bringes opp, finnes det noen programmer til symbian som gjør at man kan lese "ekte" strekkoder? Altså disse som brukes i butikker og slikt. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Takker for hjelpa, men det ser ikke ut som pgm. støtter min tlf. med mindre N95 er kompatibel med noen av de andre. Kaywa fungerer utrolig mye bedre enn Nokia sin egen. Tar meg vanlivis kun 1 sekund å scanne en kode. N95 er offisielt ikke listet som en telefon som er støttet, men prøv å laste ned fra PC-en og ikke direkte i mobilen. Du kan sannsynligvis bruke den til N80 eller N73. Det er samme program Symbian driver 1.31 til alle symbian modellene, så det skulle være rart om det kom noe annet til N95. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg har skrevet reviews av en haug mobile strekkodelsere her. Forøvrig anbefaler jeg Quickmark i stedet for Kaywa. Begge programmene skanner like bra, men Quickmark støtter mange flere funksjoner, og har et mye bedre brukergrensesnitt en Kaywa. Siden dette med strekkodeleser på mobil bringes opp, finnes det noen programmer til symbian som gjør at man kan lese "ekte" strekkoder? Altså disse som brukes i butikker og slikt. Hvorfor skal du lese 1D strekkoder egentlig? De inneholder jo bare tallet som er skrevet nedenfor. Så med mindre du har en database i bakhånd, så er det ingen verdi i å lese 1D strekkoder. Lenke til kommentar
kjell arne Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Siden dette med strekkodeleser på mobil bringes opp, finnes det noen programmer til symbian som gjør at man kan lese "ekte" strekkoder? Altså disse som brukes i butikker og slikt. Alle strekkodelesere (vel..de fleste) kan lese alle strekkoder. Men det betyr ikke at de får noe ut av dem. De fleste strekkoder er bare et dumt tall (i butikker, på postpakker, etc). For å få ut opplysninger, må du ha kontakt med lagersystemet i butikken. Og det har du jo ikke tilgang til. Men du får altså fram nummeret. Men står jo vanligvis i klartekst under strekkoden.... EDIT: Som jeg nå etterpå ser også er omtalt i forrige post. Beklager spam. Endret 23. desember 2007 av kjell arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå