Alexander Schindler Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Mørkets ridder er tilbake, og må betvinge den blodtørstige og spinnville Jokeren. Se videoen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Virket bra dette. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Demetri Martin har et definisjon på hvordan det er når to puter holder putekrig, nemlig Crazy Awesome. Det er akkurat hva denne filmer kommer til å bli. Jeg gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Crazy Awesome stemmer nok bra tror jeg. Gleder meg så mye til den her nå så det er helt latterlig. Det er forresten et 6 min bootleg klipp ute fra en bankran scene som ble vist på imax kinoer. Endret 19. desember 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Demetri Martin har et definisjon på hvordan det er når to puter holder putekrig, nemlig Crazy Awesome. Det er akkurat hva denne filmer kommer til å bli. Jeg gleder meg som en unge. Helt enig. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Gleder meg så utrolig til denne, sikker på at den kommer til å bli vilt bra. Traileren skrudde ikke ned forventningene heller. Endret 19. desember 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Oly Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg håper at de ikke dreper Jokeren i denne filmen. Surt når slike superhelt-filmer ender opp med at erkefienden blir drept. Kast fienden i et isolert fengsel i stedet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Greia med superskurker er jo at man aldri kan være sikker på om de virkelig er død eller ikke. MacGyyyyyyveeeeeeeerrrrrr!!!! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Dette ga meg blod på tann. Jeg kan knapt vente. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Greia med superskurker er jo at man aldri kan være sikker på om de virkelig er død eller ikke. MacGyyyyyyveeeeeeeerrrrrr!!!! It can't be... You're supposed to be dead Murdoc! Nei, denne trailere her var intet mindre enn fantastisk. Etter å ha sett den enormt dårlige Batman-filmen med Schwarzenegger og George Clooney ble jeg svært fornøyd med kvaliteten på Batman Begins. Om denne filmen blir like god eller bedre tror jeg vi kan vente oss en utrolig god filmopplevelse. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Dette lyste opp jula for meg Stemning helt til sommer nå Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Herlig trailer. Skjønner bare ikke hvorfor det er så lenge til vi for se denne på kino? Godt over et halvt år liksom ... Endret 23. desember 2007 av the Stig Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Herlig trailer. Skjønner bare ikke hvorfor det er så lenge til vi for se denne på kino? Godt over et halvt år liksom ... Da har vi i det minste noe godt å vente på^^ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg likte veldig godt Batman Begins. Men dette er en oppfølger, de har en lei tendes til å vel... ikke være så gode som den første. Jeg ungår derfor å ha alt for høye forventninger til denne. Men at denne filmen har potensiale er det ingen tvil om, håper bare den faktisk blir bra! Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Åh, hva heter han lit eldre mannen som var med i traileren, han som også spilte i " The Prestige" ? Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Åh, hva heter han lit eldre mannen som var med i traileren, han som også spilte i " The Prestige" ? Michael Caine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg