Talker Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Supert! Spørs bare hvor lenge dette tilbudet varer da.. Noen om vet? Lenke til kommentar
teik Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jepps, har også bestilt en slik en.... Planen er Linux Mint 4.0, tenker det vil passe greit.... Skal brukes i skolesammenheng, ettersom jeg tok opp fag gjen i år... Var pinadø den eneste som satt uten laptop i klasse, kunne ikke det lengre :-( Gir beskjed jeg og i forhold til hardware.... Mvh Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som har fått den? Jeg er meget nysgjerrig :-) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) jeg også, spesielt med tanke på støynivå, gjerne for den andre modellen også, den med core prosessor Endret 27. desember 2007 av mandela Lenke til kommentar
teik Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Kanselerte ordren jeg hadde inne på den, ville finne noen som hadde den på lager ! Håper å kunne ha den før skolen begynner, de som fikk ordren har åpent litt den 31/12, så håper de sender den avsted da ? Spent selv.... La inn en annen ordre en anna plass på minne og ei mus, litt dumt, men alt for at den skal komme tidligere ! Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Finner ingen med denne på lager jeg! Men jeg bestiller fra komplett.no, de er billigst! Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Vil virkelig anbefalle å spytte i noen eksta hundrelapper for en dual-core CPU, ingen dum ide med tanke på tiden som kommer. Henter forrøvrig en N200 med dual-core på Posten på mandag el. onsdag. Når det gjelder støynivå, så bør det ikke være noen forskjell på Celeron/Core2Duo. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 jeg er veldig nyskjerrig på dette i min tråd Lenke til kommentar
teik Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Computercity har den til samme pris, på lager ! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Vil virkelig anbefalle å spytte i noen eksta hundrelapper for en dual-core CPU, ingen dum ide med tanke på tiden som kommer. Henter forrøvrig en N200 med dual-core på Posten på mandag el. onsdag. Når det gjelder støynivå, så bør det ikke være noen forskjell på Celeron/Core2Duo. Hvor får man denne pcn med dualcore, og til hvilken pris?? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Vil virkelig anbefalle å spytte i noen eksta hundrelapper for en dual-core CPU, ingen dum ide med tanke på tiden som kommer. Henter forrøvrig en N200 med dual-core på Posten på mandag el. onsdag. Når det gjelder støynivå, så bør det ikke være noen forskjell på Celeron/Core2Duo. Hvor får man denne pcn med dualcore, og til hvilken pris?? De har den på komplett.no til 5000kr. Dette er da med 1GB ram. Lenke til kommentar
kanneolje Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fikk min i dag (Core 2 duo m 1 gb ram - komplett.no). Uten alt for mye erfaring med bærbare virker denne meget stille, kunne såvidt høre vifta starte opp da jeg fjernet en del bloatware. Overdøves av en nokså stille stasjonær jeg har på pulten. Ellers virker den solid og velbygd, milevis unna billg-bærbaren jeg kjøpte fra multicom for noen år siden. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340599 Det ser ut som om Komplett har fjernet denne fra listene sine nå. Betyr det at de ikke får inn flere? Den var på tilbud i jula, og ble lagt på 1200,- i pris like over nyttår. Og samme dag tror jeg den rett og slett ble fjernet fra listene. De som har bestilt antar jeg får sine, så sånn sett bryr jeg meg ikke. Men kunne vært interessant å vite hvorfor den ble tatt bort. Bestilte med 1GB ekstra minne også, da de bare skulle ha 190,- for det. PS: Dette er maskinen som er testet, bare med 5-1 istedenfor 4-1 kortleser, og den har Core2Duo prosessor istedenfor Celeron prosessor. Leveres originalt med 1GB minne. Lenke til kommentar
teik Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Fikk endelig saken i går ! Var for opptatt med å få justert og installert, jaja... Kjører helt fint Mint 4.0 Daryna, eneste problemet så langt har vært som jeg fryktet fingeravtrykksleseren... Hadde litt dårlig tid når jeg satt meg ned med det, se på det en gang til, med lit bedre tid ! Helst topp dette her ! Skal jeg pirke må det bli at venstre mustast er litt ufast, kjenner litt slik ut, men kommer uansett til å bruke notebook mus i framtiden.... Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340599 Det ser ut som om Komplett har fjernet denne fra listene sine nå. Betyr det at de ikke får inn flere? Den var på tilbud i jula, og ble lagt på 1200,- i pris like over nyttår. Og samme dag tror jeg den rett og slett ble fjernet fra listene. Ut fra hva jeg har observert, så hender det at Komplett fjerner varene midlertidig hvis tilgangen er usikker. Nå kjenner jeg ikke historien til akkurat denne varianten av N200, men ser vel ikke bort i fra at det også kan være en utgående modell? Amentio har den til 900,- over hva Komplett solgte den for i jula, og har 6 på lager. Link Lenke til kommentar
Talker Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Var som søren da. Jeg som hadde lyst på en slik en. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Var som søren da. Jeg som hadde lyst på en slik en. Tror ikke 5847,- for den (dvs. Core2Duo T5250) kan kalles noen dårlig pris heller. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Mulig det, men var den fine prisen tidligere, som triggret interessen min. "Tenner" på alt som er "mye for penga". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 For de som har fått den, hvordan er batteritiden? Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 For de som har fått den, hvordan er batteritiden? Nå er PC-en overlevert til brukeren, og batteritiden testet jeg ikke. Men jeg likte maskinen godt, synes den bla. er meget stillegående. Skjermen er bra, og byggekvaliteten er grei. Kabinettet er noe plastaktig, og skjermlokket virker ikke veldig beskyttende. Men ikke noe dårligere enn annet! Plus er at dette virker som en "billig Thinkpad", dvs. det er solide drivere/softwarestøtte fra Lenovo. Men det skal nevnes at jeg fikk realt trøbbel med pre-installen, USB enhetene fungerte ikke. Kjørte tilbake imaget fra recovery platene jeg genererte, og da var alt bra. Slapp også da unna en god del pre-installert "skit" som demo på Office og ymse Corel produkter. Den leverte pre-installen var alt for "bloat" for min smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå