Eskeland Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Når jeg spiller av musikk eller filmer skjer det noen ganger at lyden drukner i andre lyder. Som for eksempel hvis jeg spiller av en episode av Simpsons. Og de på filmen snakker imens det er musikk i bakgrunnen, blir musikken veldig høy og stemmene veldig lave. Hva kan være grunnen til dette? Lydkort:Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic ( Det er helt nytt) Høyttalere: Logitech Z-5500 5.1 Det vil være veldig fint om dere kan svare på dette MVH Eskeland, takker for svar Endret 19. desember 2007 av Eskeland Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det kan ha en sammenheng med instillingene på høytalerne. Selv har jeg et Logitech sett hvor jeg kan velge mellom Surround, Stereo, PL2 Movie og PL2 Music. De to sistnevnte gjør noe lureri med lyden. Jeg er sikker på det høres bra ut om kilden er laget for det, men ikke ellers. Alternativt kan du ha loka høytalertilkoblingene/instilliner på lydkortet, slik at den fremhever andre lyder. F.eks at senter-høytaleren blir dominant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå