Tehjoran Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 #1 Drømte igår at jeg og en venninne fra klassen min fra ungdomsskolen spiste middag hos bestemor. Det neste jeg husker var at vi var i en scene fra Super Mario Galaxy hvor det var jordskjelv, og hun landet oppå meg. Så våknet jeg, gikk på do og spøy. Igrunn litt rart, hun er ikke så verst #2 Jeg drømte for lenge siden at jeg smuglet en annen venninne rundt i huset i en pappeske i flere timer #3 Når jeg var 10 eller no drømte jeg at jeg skjøt katten min med maskingevær klarte ikke å sove de neste nettene. Hehe.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Husker en fra barndommen: Det begynner med at jeg og en venn sitter i en hvit hytte plutselig ser vi en svart heks fly forbi en hvit fullmåne. Vi følger etter denne heksen i en slaks Helikopter tre hjul sykkel. Når vi kommer fram så sitter hun og koker en giraff elefant ting. Hun har også en utradisjonnel stråhatt som du kunne fått for 39.- på fretex. Hun ler en utrolig stygg uorginal hekselatter. En chewbaca lignende latter altså. Når vi går inni huset så kommer hun etter oss også snubler hun i en lekebil. Det var på det tidspunkte jeg pleide og våkne. Husker også at jeg drømte at jeg var et busk, kjedeligste drøm Ever! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Kom på en annen drøm jeg hadde. Det begynte med at jeg kom i kontakt med en venn av bestevenninna mi. Han ville ha meg med til England. Så da bestemte vi oss for å ta buss dit (!). Han hadde på seg rutete frakk og en gammel hatt. Plutselig begynner han å danse med meg, og alle på bussholdeplassen begynte å danse de også. Jeg var lykkelig i omtrent fem sekunder før jeg plutselig satt i et tårn med bestevenninna mi. Jeg var iført et lite, hvitt badehånkle. Under oss var det noen pirater som prøvde å skyte på oss. Og der våknet jeg. Hva i alle dager? Endret 23. desember 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
LKnoxville Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 At det var en grisunge i kjellern. Aldri vært så redd før :/ Lenke til kommentar
Myou Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 - Jeg og familien var ved ett basseng mange andre der og. Det var luker i vannet hvor det kom ut sjømonstre, og lillebroren min gikk uti og jeg prøvde å stoppe han men allikevel så gikk han uti og ble bitt. Etterpå gikk jeg i ett hus i nærheten av bassenget og der satt det folk og styrte lukene, og jeg var drit sur og lei meg og fant en pistol der og skjøt dem. (enkelt sagt). Vil si det var en av de merkeligste/verste drømmene jeg har hatt. Hadde "vondt" i magen dagene etter og følte meg nedfor fordi jeg så lillebror dø i drømmen. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fy fader, hadde en relativt ubehagelig drøm her om dagen. Helt vanlig kveld, la meg som vanlig, ante fred og ingen fare. Etter å ha sovnet en stund, bråvåkner jeg. Jeg ligger vendt mot veggen, med dynen over meg. Jeg hører en høy lyd, den er vanskelig å beskrive, men det var noe sånt som en blanding av elektrisk knitring og en blits. På veggen ser jeg at det blinker blått i rommet gjentatte ganger. Jeg føler at det er noe... Rart, noe overnaturlig i rommet, men jeg klarer ikke å snu meg for å se. Paralysert, så å si. Jeg ville skrike, men klarte det ikke. Så der lå jeg, og skalv som bare faen og klarte ikke å røre meg. Alt dette pågikk i kanskje 20 sekunder eller noe, til jeg bråvåkner på nytt. Da var jeg virkelig våken. Var heller ikke sikker på om jeg hadde drømt eller hva det var som hadde skjedd, men jeg følte meg helt forjævlig, skalv ennå og klarte ikke å få blund på øynene de neste par timene. Dæven, noe så ekkelt har jeg så å si aldri opplevd. Absurd drøm, å ja. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hatt 3 drømmer til jeg husker 1. Jeg og en kamerat var på Galltworth på Harry potter filmene.. Vi hadde skaffa oss kapper osv.. Da jeg dro hjem til meg selv mista jeg kappa hjemme. jeg våkner.. og begynner å lete etter kappen min.. Gikk sånn i ca 10 min.. så spurte jeg faren min hvor den var.. Han fikk en meget god Latter da.. 2. Drømte at jeg og Storebroren min var hos en kamerat av Broren min.. PLuttselig smeller det.. Vi løper ut for å se hva det er.. Det var fullstendig krig.. Men det var ikke raketter som ble skutt ut.. Det var de Høye greiene som holder kablene oppe.. De ble skutt på blokene våres.. Vi løper bak et sted.. og der ser jeg en fyr som skyter dem ut.. Så våkner jeg.. 3. jeg våkner at det smeller ute.. Jeg går ut på Hverandaen min og ser ut.. Det er fullstendig krig der jeg bor.. Pluttselig ser jeg en laang hvit strek som kommer mnot der jeg bor.. Det er en Atombombe.. Paaaaaang og jeg våkner.. Lenke til kommentar
are67 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Drømte jeg var i lag med verdens beste jente.. Vi var stormforelsket. En kveld bli hun påkjørt og døde. Jeg gjore ikke annet en å skrike og sorge. Etter en lang periode ble vennene bekjymret for meg å ville at jeg skulle skaffe hjelp. Jeg gjor dette, men det hjelpet ikke.. Etter noen dager døde jeg av sorg. Når jeg våknet hadde jeg faktisk smerter og tårer. :S Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Skjedd med meg.. Drømte om et ellr annet.. Våkner og ligger å gråter.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Sikkert snart 20 år siden jeg drømte denne, men den var såpass snål at jeg ikke kommer til å glemme den, tror jeg. I drømmen våkner jeg i senga mi, midt på natten, og jeg hører noen merkelige lyder utenfor vinduet. Dette er såpass virkelig at jeg ikke vet at jeg drømmer. Så står jeg opp, og går til kjøkkenvinduet, som forøvrig ligger i 2. etasje. Nede i innkjørselen vår, står det en diiiiiger tresko(!) som omtrent tar all plassen, ca. like stor som en buss. Og som om ikke det var nok, i åpningen på denne treskoa, altså der hælen skal være, står det en stor isbjørn og ser opp på meg. Jeg skjønner absolutt ingenting, men blir stående og se på denne isbjørnen, uten at noe mer skjer. Om jeg en gang skulle se livet mitt i revy, håper jeg jeg får sjansen til å se denne drømmen igjen. Ga absolutt ingen mening da jeg våknet i allefall. Endret 25. desember 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Min mest absurde nattedrøm må være når jeg gikk i andre klasse eller noe: Jeg og pappa sitter og ser på TV i TV-stua i huset vårt, og plutselig hører jeg lyden av ting som faller ned trappen utenfor TV-stua. Jeg går ut av TV-stua og ser at det er skjeletter som faller ned trappen, og de slutter ikke å komme heller. Og jeg blir pissredd og bare står og ser på mens de kommer mot meg og begynner å fylle opp 1. etg. Jeg løper inn til pappa og roper at det regner skjeletter i trappa, men til min store skrekk har pappa blitt til en voksdukke. Når jeg oppdager det kommer plutselig en kamerat av meg inn døra og blir med en gang tatt av skjelettene som nå plutselig lever. Sakte men sikkert kommer de mot meg og jeg får langsomt panikk og bråvåkner i det et av skjelettene legger hånda på skulderen min. Makan, det var en skummel drøm. Husker den fortsatt, sier sitt Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har også hatt noen rare drømmer... 1. Dette drømte jeg da jeg var 5. Jeg vandret rundt inni en kropp(altså inni tarmene ) sammen med tre voksne menn jeg aldri hadde sett før. Etter en stund møtte vi en som bodde inni kroppen, han begynte å krangle noe sinnsykt med mennene og bestemmer seg for å forvandle meg til en del av kroppen. Jeg ender opp som noe rart noe som pludret på tarmveggen, lignet på fjeset til han hummerfyren i Futurama limt til en vegg 2. Jeg hadde vært ute og badet med noen venner. Nesten hjemme stopper naboen min oss og sier, "Hey, eg har fått meg badstu, ska dokkar prøve?" Joda, så satt vi oss inn i badstuen (som egentlig så ut som et minivanntårn av tre ;P) og naboen lukker døren. Det ble etterhvert sinnsykt varmt og badstuen ble fylt med vann. Jeg får panikk og begynner å grine. Greien velter og jeg våkner, dusjet i svette og med 290 i puls Greier fortsatt ikke å være i små rom xD Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg hadde en rar drøm for noen dager, det var som jeg var i et spill, jeg satt i arrest og måtte bryte meg ut, men i rommet utenfor var det et krokodille lignende dyr som jeg måtte forbi. Dette absurde spillet måtte jeg gjennom mange ganger, for jeg døde flere ganger, siden korkodilledyret tok og drepte meg. Merklig å dø, jeg fikk en nummen følelse, ble paralysert, kunne ikke puste, så ble alt sakte svart, så våknet jeg opp i cella på nytt og måtte gjennom det igjen. Til slutt i drømmen fikk jeg lurt krokodilledyret inn et annet rom og låste døra, etter det våknet jeg. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) I natt drømte jeg at jeg lå og sov. Utrolig gøy drøm Endret 30. desember 2007 av Batnobbit Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hadde en gang en merkelig drøm om at hele hjemplassen min ble invadert av muterte feite svarte edderkopper. De bare raste ned fra fjellene som bekker, og da jeg våknet i senga som forøvrig var full av de feite edderkoppene, var det allerede edderkopper over alt, gulv, vegger var dekt av de. Jeg fikk da panikk og løp ut, og det var det som egentlig var det værste, for uansett hvor jeg løp var det edderkopper. Å da jeg trampet på de mens jeg løp, så kom det knaselyder da de ble knust. Jeg har også hatt et mareritt for en del år siden som gjentok seg gang på gang. Det hele begynte med at jeg våknet på en forlatt flyplass på kvelden, og det virker som om det var ganske lenge siden den ble forlatt med tanke på hvordan det så ut inni der. Jeg våknet på et slags kontor, med vinduer som vente ut i en hangar. Det jeg da gjorde var at jeg reiste meg og gikk mot vinduene for å se hva som befant seg inni hangaren. Men akkurat i det jeg så inn, så kom et en høy ubehagelig lyd akkurat i det jeg ser noe, og jeg bråvåkner med skyhøy puls og tør ikke å snu meg engang. Hadde også en drøm engang om at jeg våknet på en ferge av alle ting. Den lå midt på havet, og det var ikke land i sikte noe sted, ferga var helt forlatt og jeg våknet liggende midt på ferga der bilene parkerer. Ganske ekkel drøm egentlig. Endret 30. desember 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg tok noen sære malariatabletter da jeg reiste tl Kenya, og av bieffektene som kunne forekomme var hallusinasjoner og livaktige mareritt. Jeg fikk heldigvis ikke hallusinasjoner, men drømmene mine var av en helt ny dimensjon. Hver morgen hadde jeg nye, syke historier å fortelle. Tingen med desse drømmene var at de var til å ta og føle på, jeg husker alle detaljer, og selv om noe av det jeg drømte kunne ha vært tatt fra den jævligste skrekkfilm, så var jeg aldri redd. Her er to av de. En natt drømte jeg at jeg fødte en baby. Jeg ble kjempeglad, men da mamma så den så fortale hun rolig at nei, jeg gikk jo på folkehøyskole, så baby kunne jeg ikke ha. Jeg protesterte litt, og hun ga den til pappa. Pappa tok det nyfødte barnet i bakbeina og druste ned i sementgulvet gjentatte ganger, blod og gørr sprutet, det hele var skikkelig groteskt og detaljert. Selv sto jeg og så på og nikket, for det stemte jo som mamma hadde sagt, jeg kunne jo ikke ha en baby når jeg gikk på folkehøyskole. Den andre hendte natta etter at vi hadde vært på et barnehjem og møtt mange helt nydelige kenyanske barn. Jeg drømte at et av de små barna er sto midt mellom to tog i fart som kjørte paralellt, plutselig skillte de to togene lag, og barnet ble revet i to. Det overlevde fremdeles, og den delen som var på min side så på meg (Jeg sto hele tiden i samme vogn og fulgte med, det hele hendte på en slags balkong i togene) mistet balansen, fallt ned under hjulene og ble påkjørt. Igjen, veldig detaljert og grotesk, og jeg var like rolig som i den forige drømmen. Jeg har fremdeles litt igjen av de pillene, jeg turte ikke spise resten. jeg har troen på at jeg kan selge de for en passe stor slump med penger for det der var helt villt, for ikke å snakke om forstyrrende. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Skilpadde: Hva heter pillene? Du kunne jo sett om du finner dem på www.erowid.org . Sex drømmer kan også være absurde, plutselig har man sex med noe som ikke faller i smak med det virkelige liv, siden man som regel ikke har kontroll over drømmen og moraler i den; fæle monstere, dyr, menn, sikkelig feite kvinner osv. Endret 31. desember 2007 av Svedge Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Har hatt en del syke drømmer. Mitt første mareritt noensinne: Jeg løp rundt i barnehagen og plutselig ble jeg fanget av blekkspruten Blekkulf(Noen som husker han? Han lilla med sånne lange tentakler? CREEPY!). Blekkulf holder meg med tentaklene sine og sier BØØ! med sånn skummel stemme... Hadde nylig en sær en: Jeg satt på Akvariet i Bergen på en kafé, sammen med Lindsay Lohan og en annen jente som jeg kjente. Plutselig går en fyr forbi oss, og så sier de to jentene at han hadde voldtatt de eller noe. Plutselig setter han seg på bordet vårt og tar hånden sin på låret mitt, mens han beveger den opp mot Du-vet-hvor. Jeg kaster glasset mitt på ham og prøver å løpe fra ham. Det utvikler seg til en jakt på Akvariet. Plutselig er jeg utendørs på fjellet et sted, og jeg må løpe fra noe folk som vil ha hesten min. Hesten blir senere en kano som jeg må gjemme i noe gamle ruiner... Endret 31. desember 2007 av Karlson Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Mamma hadde et sånt lite skrin hvor hun la smykker før. Jeg drømte at hun åpnet det og ut kom det massevis av lange, tynne slanger som fylte hele leiligheten og spiste mamma. Det skal sies at jeg aldri har tørt å nære meg det skrinet siden den drømmen. En annen gang drømte jeg at jeg gjennomboret et spyd rett gjennom hjertet til mamma. Da jeg våkna var jeg livredd og løp opp på rommet for å sjekke om hun var der, men det var hun ikke. Så jeg ringte på mobiltelefonen hennes, men ingen svarte. Så ringte jeg på jobbtelefonen og da svarte hun. Herregud så lettet jeg var! Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jeg drømte en gang at snoppen datt av, også gikk jeg naken rundt ute med den i hånda. Tok bussen til skolen tilogmed. En annen gang rånet jeg med bulldoser ute på veiene. Og når jeg var liten hadde jeg Keiko i et stort "above ground" baseng med glassvegger i hagen. Jeg kunne selvfølgelig gå tvers igjennom glasset og svømme med den og holde pusten evig lenge. Endret 3. januar 2008 av Tha Dude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå