Petrvs Romanvs Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jepp... måtte bare si det, så på Sumobryting på EuroSport. Denne sporten er gammel og god, bedre enn 10000m på skøyter. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 det skal være visst, men det er bare 1 ting som er verre enn 10000 m skøyter, og det er maraton, så det er ikke så vanskelig Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Tja sumo er greit å se på noen minutter men så blir det kjedelig. Bedre en skisport og håndball, tennis, marathon, og alt det treige og kjedelig som finns av sport. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Sumo er blodharry! Begynner vist å gå nedover med populariteten til sumosporten i japan har jeg hørt. Alle de gode tjukkasene er fra mongolia. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Sumo er en sport for de som har sans for detaljer, for massen kan sporten være ubegripelig. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg vedder på at du bare liker å se de tjukke mennene i g-streng. :] Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 trur det er kun du som tenker slik soso... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 trur det er kun du som tenker slik soso... Men liker heller ikke den sporten, to feite griser som kliner er mitt svar til den sporten Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 To fleskepølser som prøver å rive av hverandre undissen.. nei takk! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg vedder på at du bare liker å se de tjukke mennene i g-streng. :] personlig så har jeg ikke sett så mye på sumobryting.. men jeg kan tenke meg det er festlig hvis en av thongsa faller av Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Vel solide saker skal ha solid tak sier de, men tviler på at det blir noe syn for såre øyne, for magan vil vel kanskje henge over det meste. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 det skal være visst, men det er bare 1 ting som er verre enn 10000 m skøyter, og det er maraton, så det er ikke så vanskeligNei, tennis og golf er verre å se på. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 det skal være visst, men det er bare 1 ting som er verre enn 10000 m skøyter, og det er maraton, så det er ikke så vanskeligNei, tennis og golf er verre å se på. Tennis er artig å se på! hvertfall dame tennis golf har jeg aldri sett, men hadde ett golf spill til sega mega driven min. fikk det i julegave med farmor. egentlig ønsket jeg meg ett annet spill, men fikk ett golf spill. var faktisk lit artig Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 det verste er jo trav da... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 det skal være visst, men det er bare 1 ting som er verre enn 10000 m skøyter, og det er maraton, så det er ikke så vanskeligNei, tennis og golf er verre å se på. det ALLER værste er KAPPGANG! , ingen over og ingen ved siden Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det er tøft å se på da! Feite faen som bryter, det er litt humoristisk syns jeg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg stemmer på sånn hestegreier som Märtha driver med. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Verdens kjedeligste sport er cricket! Jeg har aldri sett noe mer kjedelig og meningsløst. Curling er tøft, go Pål Trulsen! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Cricket er morro. Jeg har spilt det, og jeg 0wnz0r3d. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå