norge Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) står at det ikke går ann å dele filer skal det være så vrient å få til dette? windows komponent eller innstilling har endet seg står det. herregud å irriterende at det skal være sånn hjelp Endret 19. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
enator Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 bruker du trådløs eller med kabel? her er iaf sånn jeg har satt det opp: laptop: legge alle filer over i mediaplayer - tillate alle brukere av nettverk ps3: søke opp nett - søke etter media servere - stream Lenke til kommentar
norge Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 åssen setter jeg på tillate alle brukere av nettverk? Lenke til kommentar
norge Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 når jeg trykker på mediadeling, så kommer denne beskjeden opp; Mediedeling har blitt slått av fordi en nødvendig Windows-innstilling eller -komponent har endret seg. Klikk Hjelp på web hvis du trenger ytterligere assistanse. så går jeg inn å gjør sånn, men skjer ikke noe pokker ass Lenke til kommentar
enator Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 sitter ikke med wmp nå men jeg mener og huske at det er under synch Lenke til kommentar
norge Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 har fått til å dele filer nå ,men bare bilder og musikk. ikke videos?? hvordan funker det?? Lenke til kommentar
norge Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 mapper til bilder og musikk ligger der, men det er ikke noe i de?? noe jeg må gjøre på wmp? Lenke til kommentar
enator Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 først og fremst må videoene være i riktig format.. hvilke format er det du forsøker? Lenke til kommentar
norge Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 hvordan bytter jeg format på videoene?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå