Gå til innhold

Norsk språkpakke til PSP?

Mokko

Anbefalte innlegg

Broren min er ikke veldig god i Engelsk, så jeg kunne tenke meg å laste ned en norsk språkpakke til PSP-en hans. Noen som vet om et sted der man kan laste det ned?

PS3 kom jo med norsk språk fra dag 1, så det skal da vel ikke være så vanskelig for Sony å legge inn dette i PSP også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har muligheter for CFW, kan du endre alt på PSP'en og oversette alt på PSP'en. For eksempel på "Game" kan du skrive Spill der istedenfor. Tror du bruker RCOedit ellerno for å endre på det.

Anbefaller at du ikke bruker det om du ikke har kjennskap til CFW osv.

Lenke til kommentar

CFW er forkortelse for custom firmware. De lar deg kjøre hjemmelaga programmer og endre systemfilene til PSPen.

Se litt på psp.qj.net. Er stadig nyheter om CFW og sånt der. På forumet er det også guider for det meste.

Dette forumet har også en bra guide for CFW. Ta en titt her.

Edit: Men jeg anbefaler heller at broren din lærer seg hva valgene betyr. Er en risiko med å tukle med systemfilene. Hvis noe går galt vil PSPen bli "bricket" og du kan ikke få startet den på normal måte.

Da må du enten bruke recovery og manuelt endre filene tilbake, eller bruke pandoras batteri (er masse info om det på nettet)

Endret av BigFatty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...