Mokko Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Broren min er ikke veldig god i Engelsk, så jeg kunne tenke meg å laste ned en norsk språkpakke til PSP-en hans. Noen som vet om et sted der man kan laste det ned? PS3 kom jo med norsk språk fra dag 1, så det skal da vel ikke være så vanskelig for Sony å legge inn dette i PSP også? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Dette lurer jeg også på, så om noen viste det så fyr løs Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvis du har muligheter for CFW, kan du endre alt på PSP'en og oversette alt på PSP'en. For eksempel på "Game" kan du skrive Spill der istedenfor. Tror du bruker RCOedit ellerno for å endre på det. Anbefaller at du ikke bruker det om du ikke har kjennskap til CFW osv. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Anbefaller at du ikke bruker det om du ikke har kjennskap til CFW osv. Altså bruker jeg det ikke... Men hvis det går ann å oversette så må det da være noen som har gjort det? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) CFW er forkortelse for custom firmware. De lar deg kjøre hjemmelaga programmer og endre systemfilene til PSPen. Se litt på psp.qj.net. Er stadig nyheter om CFW og sånt der. På forumet er det også guider for det meste. Dette forumet har også en bra guide for CFW. Ta en titt her. Edit: Men jeg anbefaler heller at broren din lærer seg hva valgene betyr. Er en risiko med å tukle med systemfilene. Hvis noe går galt vil PSPen bli "bricket" og du kan ikke få startet den på normal måte. Da må du enten bruke recovery og manuelt endre filene tilbake, eller bruke pandoras batteri (er masse info om det på nettet) Endret 20. desember 2007 av BigFatty Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Så han kan altså ikke bruke noen av disse "hjemmelagde" programmene hvis han vil fortsette å oppdatere PSP-en med den nyeste oppdateringen? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kommer litt ann på. Sony liker ikke at folk modifiserer firmwaren dems, så de gjør det hele tiden vanskeligere. Er ikke helt oppdatert på hva siste CFW er, men de pleier å lansere nye CFW basert på nyere firmwares. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvis broren din ikke har mulighet til CFW, så har han heller ikke mulighet å få PSP'en sin på norsk. Hadde PSP'en på norsk for ikke så lenge siden, men oppdaterte til høyre CFW og skiftet theme. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 OK, da tror jeg han får klare seg sånn som den er nå, men går det ikke ann for Sony å legge inn offesielt Norsk språk, mange av menyene er jo de samme som på PS3, så det skal da ikke være så vanskelig? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nei, det er sant. Sony har greid å lage norsk språk til PS3, så dem burde komme med update med norsk språk til PSP Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Nei, det er sant. Sony har greid å lage norsk språk til PS3, så dem burde komme med update med norsk språk til PSP Ja, i stedet for alle disse nye "dialektene" av kinesisk som de kommer med i hver eneste oppdatering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå